De prijzen zijn niet leuk meer.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:42 schreef Mikeytt het volgende:
Wat is dat voor gierigheis tegenwoordig???
Betaal je 5,90 eur voor een tosti en dan zit er 1 miezerig plakje kaas op. Smelt volledig weg in het tostiapparaat
En dat noem je tostiquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
@:fetx
Klopt. Knettergek. Tot 2 jaar terug kon je hier nog een dikke tosti kopen voor 2,50, maar die is nu failliet...quote:
Klinkt best goed.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
@:fetx
Toch vaak wel lekker.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Tosti is toch over algemeen afzetterij in de horeca.
Vroeger best goedkoop als je t gewoon bij de snackbar haaldequote:Op donderdag 3 juli 2025 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vroeger best goedkoop als je t gewoon bij de snackbar haalde
Daar waren het de goeien. Die deden gewoon standaard brood en standaard kaas erop.quote:
Ik gisteren een frikandel speciaal 3.95quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klopt. Knettergek. Tot 2 jaar terug kon je hier nog een dikke tosti kopen voor 2,50, maar die is nu failliet...
Net als een pannenkoekquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Horeca moet ook geld verdienen!quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Hahaha ja, ik was een paar maanden geleden in Nederland: patatje met, broodje mexicano curry en een cola, 12 euro. Dat heb ik dus een keer gedaan, mij zie je niet meer bij de snackbar als ik in Nederland ben.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gisteren een frikandel speciaal 3.95
Een patatje 4.50
Maar als je het zelf maakt eigenlijk niet minder lekkerquote:
O, waar woon jij dan, is het daar goedkoper dan?quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:12 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik was een paar maanden geleden in Nederland: patatje met, broodje mexicano curry en een cola, 12 euro. Dat heb ik dus een keer gedaan, mij zie je niet meer bij de snackbar als ik in Nederland ben.
In Portugal toch? @Managarmquote:Op donderdag 3 juli 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waar woon jij dan, is het daar goedkoper dan?
Gebakken eitje er bovenop. En nog een tomaat tussen de ham en de kaas is ook lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2025 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als je het zelf maakt eigenlijk niet minder lekker
Boterham, kaas, ham, boterham, even wachten....even wachten....wat curry er op en hard genieten
2 kopjes koffie en 2 taartjes: 22,90quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:12 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik was een paar maanden geleden in Nederland: patatje met, broodje mexicano curry en een cola, 12 euro. Dat heb ik dus een keer gedaan, mij zie je niet meer bij de snackbar als ik in Nederland ben.
Nederland begint ondertussen een duur land te wordenquote:Op donderdag 3 juli 2025 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In Portugal toch? @:Managarm
Die koopt ongetwijfeld een lekkere misto quente
De tering.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:24 schreef Optimizer het volgende:
[..]
2 kopjes koffie en 2 taartjes: 22,90
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |