Ja ik zat te switchen. Maar gelukkig zette Djoko er de vaart in.quote:
*mep*quote:
Sorry.quote:
Menneke is 22 laat 'm.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:42 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Sorry.
Maar om nou bij bijna ieder punt te doen alsof je zojuist bent klaargekomen lijkt mij wat teveel van het goeie.
Zeker tegen middelmaat als Sonego.
quote:
Akkoord.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:47 schreef Marcoss het volgende:
Dimitrov in goede doen is ook wel briljant, als hij toch eens een lange periode constant op dat niveau had kunnen blijven in z’n carrière..
Sterker nog: hij is al maanden geblesseerd aan z'n been. Hij kan niet lang/voluit trainen, moet heel uitgebreid opwarmen en dan nog is het per dag afwachten of het gevoel in dat been goed is.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:01 schreef GwaiLow het volgende:
Het is jammer, maar hier was het wel op wachten. 2 punten geleden dacht ik nog dat als het nog lang zou duren, Dimitrov wel eens geblesseerd zou kunnen raken. Zo snel had ik niet verwacht..
Waarom neemt hij dan niet gewoon een tijd rust? Voor het geld hoeft hij niet door te blijven spelen. Het is triest maar vijf Grand Slams op rij opgeven is wel heel absurd en is deels een aparte benadering van zijn kantquote:Op maandag 7 juli 2025 22:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sterker nog: hij is al maanden geblesseerd aan z'n been. Hij kan niet lang/voluit trainen, moet heel uitgebreid opwarmen en dan nog is het per dag afwachten of het gevoel in dat been goed is.
Klopt, Sinner gaat nooit meer kunnen komen met Djokovic. Alleen Alcaraz kan het hem eventueel nog lastig maken.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zonde toch ook fysiek aangeslagen hoor. Kan zomaar eens een vinale worden voor Djokovic.
Ja het is wel al een tijd pappen en nathouden. En blijkbaar niet erg genoeg om er een tijd tussenuit te moeten. Daar komt hij nu niet meer onderuit.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Waarom neemt hij dan niet gewoon een tijd rust? Voor het geld hoeft hij niet door te blijven spelen. Het is triest maar vijf Grand Slams op rij opgeven is wel heel absurd en is deels een aparte benadering van zijn kant
Dit fenomeen staat nu zelfs in de kwartfinales van de herendubbelquote:Op zondag 6 juli 2025 12:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie nu op Ziggo Sport David Pel dubbelen, en dan moet ik automatisch aan die zedenzaak van Dennis van Scheppingen denken. Is daar ooit nog wat van naar buiten gekomen qua veroordeling
Hij is nu wel zijn vaste dubbelpartner kwijtquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit fenomeen staat nu zelfs in de kwartfinales van de herendubbel
Pel en The Australian Sensationquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Pel en Rinky winnen de eerste set. G E K O L O N I S E E R D
we worden wereldkampioen we worden wereldkampioen!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Pel en The Australian Sensation
Zal geen spijt van hebben, halve finale!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is nu wel zijn vaste dubbelpartner kwijt
https://www.ad.nl/tennis/(...)te-partner~a8daa86d/
Lekker hoor, met aan het eind een paar fantastische punten van Pelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |