Nu opgezet.quote:
Ik heb 'm voorspeld als toernooiwinnaar. En tot nu lijkt het ook de beste speler. Maar Sinner en Alcaraz achter elkaar verslaan lijkt me lastig. Moet hopen dat Alcaraz er eerder uit vliegt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:03 schreef leukeditter het volgende:
[..]
djokovic speelt weer als 10 jaar terug..bij vlagen niet normaal
We gaan het zien de komende rondenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:04 schreef yvonne het volgende:
Shelton is nog niet zo ver, maar dat worden mooie wedstrijden de komende jaren.
Het joch heeft zoveel plezier in spelen, dat straalt hij uit. Hij is ook aardig voor de ballenjongen. Gewoon leuk en groeiend!
En daarna. Hij moet nog groeien, maar hij speelt met zo'n plezier.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:26 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
We gaan het zien de komende ronden
Vooral de centjes die dat beslist hebben lijkt me.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:12 schreef Alpha0 het volgende:
Goh wordt tegenwoordig op Wimbledon blijkbaar gewoon getennist op de middelste zondag!!!! De Britten hebben het licht gezien.
Ik moest vanochtend ook even googlen of middle subday nog bestond.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:12 schreef Alpha0 het volgende:
Goh wordt tegenwoordig op Wimbledon blijkbaar gewoon getennist op de middelste zondag!!!! De Britten hebben het licht gezien.
Maar de scheidsrechter zat dus ook niet op te letten? En had Kartel niet punt aan Russische kunnen geven?quote:Op zondag 6 juli 2025 15:37 schreef Arizona het volgende:
Die russische werd hard genaaid zeg, dat dat nog kan. Automatische lijnsysteem faalde, gaf een bal van Kartal, die zo’n 10 cm uit was, niet uit; ze had 5-4 voor moeten staan. En werd uiteindelijk gebroken.
Die ging bellen, bellen, bellen en kwam toen met een “omdat het automatische systeem niet werkte, wordt het punt overgespeeld”.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:09 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Maar de scheidsrechter zat dus ook niet op te letten? En had Kartel niet punt aan Russische kunnen geven?
Jarry - Norrie nu is leuk, ligt heel dicht bij elkaar. Jarry zojuist de derde set gewonnen na match point tegen te hebben gehad.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:52 schreef yvonne het volgende:
Eerst even F1 gekeken, komt er nog iets leuks vandaag?
Vind hem het hele toernooi al kwetsbaar. Die staat dus volgende week met de hoofdprijs in handen.quote:
Dat heb ik iedere major bij hem. Alleen tegen Sinner laatst was het bij vlagen echt goed.quote:
Kan het me echt niet voorstellen met hoe hij tot nu toe speelt.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Vind hem het hele toernooi al kwetsbaar. Die staat dus volgende week met de hoofdprijs in handen.
Benieuwd of hij nog gaat ontploffen zometeen.quote:
Na tien verschillende sportpsychologen zei hij dat Safin de juiste snaar bij hem had geraakt al valt er in zijn resultaten nog niets van te zienquote:Op zondag 6 juli 2025 19:38 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan het me echt niet voorstellen met hoe hij tot nu toe speelt.
[..]
Benieuwd of hij nog gaat ontploffen zometeen.
Volgestopt met ritalin.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Na tien verschillende sportpsychologen zei hij dat Safin de juiste snaar bij hem had geraakt al valt er in zijn resultaten nog niets van te zien
in die andere wedstrijden juist wel uitstekendquote:Op zondag 6 juli 2025 19:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die rublev kan echt niet volleren zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |