Terechte klacht.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:14 schreef Marsenal het volgende:
Vandaag een 5 uur durende training, en straks mijn favoriete onderdeel.
Het rollenspel.
Mooie gelegenheid voor je collega's om emotioneel te worden en getriggered door slecht acteerwerk en verzonnen problemen je tijd te verdoen met allemaal halfgare anekdotes. Dit allemaal begeleid door weer zo'n dommig wijf in broekpak die 2 ruggen krijgt om er een powerpoint doorheen te jagen.
Geeneens een koekje bij de koffie.
Man man man
Maar nog net niet zo terecht als op kantoor in een rollenspel terecht komenquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:39 schreef Puzzie het volgende:
Vrouwen in broekpakken zijn altijd een terechte klacht.
Hmmmz daar heb je een puntquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar nog net niet zo terecht als op kantoor in een rollenspel terecht komen
Oh sorry ouwe palletsorteerder, wist ik nietquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik werk niet echt op een kantoor maar kan altijd nog een cuck worden!
Dat zijn dan weer wel leuke rollenspellen. Die toko die ze hier runnen is maar matigjes.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:07 schreef Rodgrod het volgende:
@:Roesjesjager en ik deden gisteren nog een rollenspel
Je moeder is getrouwd in een broekpak.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:39 schreef Puzzie het volgende:
Vrouwen in broekpakken zijn altijd een terechte klacht.
Nopequote:Op donderdag 3 juli 2025 16:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je moeder is getrouwd in een broekpak.
[ afbeelding ]
Het was zo leuk dat die spontaan op anoniem is gegaan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer wel leuke rollenspellen. Die toko die ze hier runnen is maar matigjes.
Even een jaartje bijkomen van de sessie. Goed leven.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:11 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Het was zo leuk dat die spontaan op anoniem is gegaan.
Cumshotquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je moeder is getrouwd in een broekpak.
[ afbeelding ]
Deze mensen zorgen ook voor de terugkerende zinsnede 'ik zie dat het al bijna tijd is maar ik wil in vogelvlucht...'quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:52 schreef tjoptjop het volgende:
En er is altijd zo'n streber die het veel te serieus neemt
In de bijbaantijd moesten we HOMAG training volgen (Hoe Om te gaan Met Agressie en Geweld).quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:14 schreef Marsenal het volgende:
Vandaag een 5 uur durende training, en straks mijn favoriete onderdeel.
Het rollenspel.
Mooie gelegenheid voor je collega's om emotioneel te worden en getriggered door slecht acteerwerk en verzonnen problemen je tijd te verdoen met allemaal halfgare anekdotes. Dit allemaal begeleid door weer zo'n dommig wijf in broekpak die 2 ruggen krijgt om er een powerpoint doorheen te jagen.
Geeneens een koekje bij de koffie.
Man man man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |