Nog niet, maar dat kan zondag nog wel een goede manier zijn om het laatste kaf van het koren te scheiden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 6 heb ik ook echt totaal niet gezien.
Heeft iemand de live ticker van Steef al doorgespit?
Touze was uitgebreid in beeld voor zijn verjaardagquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:40 schreef wimderon het volgende:
Hoelgaard heeft mede op kop gereden in de etappes dat UnoX voor het klassement van Johannessen ging rijden in het peloton, maar echt heel duidelijk is dat ook niet in beeld geweest. Verder kom ik ook niet.
Hoezee!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Touze was uitgebreid in beeld voor zijn verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan maar jammer. Moet je maar jarig zijn in april of december.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoezee!
Wellicht moeten we verjaardagen ook schrappen, anders ben je als jarige al kansloos voor deze prijs. Al val je wel op natuurlijk, tegen wil en dank.
Eens. Als we alleen maar renners met aantekeningen overhouden zou m'n keuze naar hem gaan, maar nu hebben we nog meerdere betere kandidaten.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dan maar jammer. Moet je maar jarig zijn in april of december.
Ik vrees dat ze nu al allemaal ergens in de bus hangen en niet meer in beeld zullen komenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Met al die groepjes overal en de diverse motoren die er langsrijden zouden er in een ideale wereld 3 van de 4 die nog geen aantekening hebben gesignaleerd kunnen worden.
Touze was in beeld jaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:00 schreef Chiappucci het volgende:
Afgaande op de rituitslag lagen uitgerekend Touzé en Venturini bij die laatste valpartij in het peloton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:59 schreef Chiappucci het volgende:
Update etappe 20:Covidis verliest met deze etappe het PloegenklassementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hetzelfde heb ik bij Niklas Märkl. Al zou ik ze ook echt niet herkennen als ze toevallig ineens in beeld fietsen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:01 schreef Szura het volgende:
Mijn favoriet is nog steeds Lienhard, ik heb echt geen idee wie dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |