abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2025 @ 16:18:31 #26
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218110971
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Boieiend. Voor mijn part doet ze er nog 50.
Er is niets heiligs aan een foetus.

Verder vind ik het bijzonder dat aardig wat anti-abortus aanhangers erg religieus zijn en weinig moeite hebben om aardbewoners die niet bij hun clubje horen op de meest pijnlijke manieren te doden, maar wel zo nodig het alleenrecht moeten hebben over vrouwen...
Er is ook niets heilig aan een dertiger
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218111175
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:04 schreef Marsenal het volgende:

Nee, zeker niet, ik zou nooit weglopen ervoor, dus dat was toen ook billenknijpen. Zij was zwanger en woonde gewoon bij haar ouders, maar ik was dakloos dus het was niet best.
Niet de beste combo op dat moment nee. :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_218111192
quote:
16s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:18 schreef FlippingCoin het volgende:

Er is ook niets heilig aan een dertiger
Ik mag het hopen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_218111486
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:17 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
Haar lijf moet zij weten.
De baby's in haar buik zijn niet haar lijf.

En tevens is babymoord geen anticonceptiemiddel want de conceptie heeft inmiddels al plaats gevonden. Als dit je voorbehoedsmiddel van keuze is ben je een verschrikkelijk naar persoon met totaal geen respect voor (andermans) leven.
  donderdag 3 juli 2025 @ 17:21:07 #30
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218111499
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:04 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Nee, zeker niet, ik zou nooit weglopen ervoor, dus dat was toen ook billenknijpen. Zij was zwanger en woonde gewoon bij haar ouders, maar ik was dakloos dus het was niet best.
En hoe oud was jij toen?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218111567
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En hoe oud was jij toen?
16 of 17. Allemaal geen schoonheidsprijs. Mensen vinden er altijd wat van, daarom vind ik het knap van die Allen dat ze het gewoon zo lukraak op straat flikkert. Die gaat overspoeld worden met negatieve berichten.
-nee-
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 18:57:12 #32
5428 crew  miss_sly
pi_218112178
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:18 schreef matigeuser het volgende:

[..]
De baby's in haar buik zijn niet haar lijf.

En tevens is babymoord geen anticonceptiemiddel want de conceptie heeft inmiddels al plaats gevonden. Als dit je voorbehoedsmiddel van keuze is ben je een verschrikkelijk naar persoon met totaal geen respect voor (andermans) leven.
Gelukkig mocht ze dat helemaal zelf bepalen.
Er zaten geen baby's in haar buik, er zaten bevruchte eicellen in haar buik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 18:58:28 #33
5428 crew  miss_sly
pi_218112189
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:34 schreef Marsenal het volgende:

[..]
16 of 17. Allemaal geen schoonheidsprijs. Mensen vinden er altijd wat van, daarom vind ik het knap van die Allen dat ze het gewoon zo lukraak op straat flikkert. Die gaat overspoeld worden met negatieve berichten.
Dat mensen er iets van vinden, is nog tot daaraan toe. Maar dat zoveel mensen vinden dat ze hun mening daarover moeten delen en vooral hun veroordeling moeten uiten, dat is een probleem.
pi_218112482
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Gelukkig mocht ze dat helemaal zelf bepalen.
Er zaten geen baby's in haar buik, er zaten bevruchte eicellen in haar buik.
Jij bent zelf een bevruchte eicel.

Inderdaad, 'gelukkig' hebben we een recht op abortus. Maar dan mag ik haar nog wel een grote kut vinden dat ze dit recht te pas en te onpas misbruikt voor haar eigen genot, over de rug om van 'bevruchte eicellen'.

En die bevruchte eicellen van jou, vertel je zelf maar wat je nodig hebt om te kunnen slapen 's nachts. Je kunt ook eens foto's en filmpjes opzoeken van abortussen per 'week' sinds de bevruchting.

De meeste mensen komen er pas na 6-10 weken achter dat ze überhaupt zwanger zijn. Dus. Veel succes met je onderzoek. Bonusinformatie: Je weet ook niet in welke week na de bevruchting mevrouw Allen de abortussen heeft laten uitvoeren. Ook jij bent van mening dat er een punt is waarop een 'bevruchte eicel' toch iets meer begint te worden dan dat.
pi_218112496
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat mensen er iets van vinden, is nog tot daaraan toe. Maar dat zoveel mensen vinden dat ze hun mening daarover moeten delen en vooral hun veroordeling moeten uiten, dat is een probleem.
Haha ja erg he, al die verdomde meningen van mensen! Je zou er misschien zelfs wel emotioneel geraakt door kunnen worden!

In plaats van je te richten op het échte probleem, namelijk onnodige abortussen en derhalve het vroegtijdige einde van een mensenleven, omdat mensen het als 'achter de hand' optie zien voor 'anticonceptie'. Dat is moreel gezien gewoon absoluut verwerpelijk.
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 20:16:06 #36
5428 crew  miss_sly
pi_218113082
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:29 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Jij bent zelf een bevruchte eicel.

Inderdaad, 'gelukkig' hebben we een recht op abortus. Maar dan mag ik haar nog wel een grote kut vinden dat ze dit recht te pas en te onpas misbruikt voor haar eigen genot, over de rug om van 'bevruchte eicellen'.

En die bevruchte eicellen van jou, vertel je zelf maar wat je nodig hebt om te kunnen slapen 's nachts. Je kunt ook eens foto's en filmpjes opzoeken van abortussen per 'week' sinds de bevruchting.

De meeste mensen komen er pas na 6-10 weken achter dat ze überhaupt zwanger zijn. Dus. Veel succes met je onderzoek. Bonusinformatie: Je weet ook niet in welke week na de bevruchting mevrouw Allen de abortussen heeft laten uitvoeren. Ook jij bent van mening dat er een punt is waarop een 'bevruchte eicel' toch iets meer begint te worden dan dat.
Ik ben geen bevruchte eicel. Stukje biologie. Ik ben begonnen als een bevruchte eicel, dat wel.

Stukje kennis: 6 weken is eigenlijk pas vier weken, omdat er gerekend wordt vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, waarbij je dus pas ongeveer a 2 weken een eisprong hebt en een bevruchting kunt hebben. Er is dan echt sprak van niet meer dan celdelingen.

Er zijn gewoon fases in de ontwikkeling, dat is geen mening. De eerste tien weken na bevruchtig is het een embryo. Daarna wordt het een foetus.

Maar wanneer het leven is, is voor iedereen aan zichzelf om te bepalen. Mag jij van alles van vinden hoor, als je dat fijn vindt.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:31 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Haha ja erg he, al die verdomde meningen van mensen! Je zou er misschien zelfs wel emotioneel geraakt door kunnen worden!

In plaats van je te richten op het échte probleem, namelijk onnodige abortussen en derhalve het vroegtijdige einde van een mensenleven, omdat mensen het als 'achter de hand' optie zien voor 'anticonceptie'. Dat is moreel gezien gewoon absoluut verwerpelijk.
Jij vindt dat moreel verwerpelijk. En dat mag. Wat ik ervan vind, weet je niet, want dat heb ik niet gezegd. Het is aan iedere vrouw om voor zichzelf te bepalen hoe zij daarin staat en of ze dus wel of niet een abortus wil. Of een abortus onnodig is, is niet aan jou om te bepalen. Een kind dat ongewenst geboren wordt, dat is pas onnodig, gezien het feit dat het niet hoeft.
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:49:41 #37
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218113502
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:34 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Heftig. Ook voor jou dat je zo jong al dakloos was.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 3 juli 2025 @ 22:00:35 #38
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218114176
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Boieiend. Voor mijn part doet ze er nog 50.
Er is niets heiligs aan een foetus.

Verder vind ik het bijzonder dat aardig wat anti-abortus aanhangers erg religieus zijn en weinig moeite hebben om aardbewoners die niet bij hun clubje horen op de meest pijnlijke manieren te doden, maar wel zo nodig het alleenrecht moeten hebben over vrouwen...
Het is vooral zo ironisch dat ze het ongeboren foetusje zo belangrijk vinden, maar als het kind geboren is willen ze niet helpen met financiële bijdrages, zorgen voor goede scholing, enzovoorts. Vooral in Amerika zonder bijstand, kinderbijslag, huurtoeslag, maar dan wel een alleenstaande moeder dwingen tot bevallen van een ongewenst kind :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 3 juli 2025 @ 23:50:30 #39
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_218115057
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Niet zo "raar dat mensen er iets van vinden" natuurlijk. Als je liedjes gaat zingen en sneue grappen maakt over je eigen abortussen, 'verdien' je veroordelingen en da's dan duidelijk een zelf gecreëerd probleem als je het zo op de spits drijft.

Waarom jij je geroepen voelt om zo'n loeder, dat in een podcast zich zo walgelijk gedraagt, als Mother Goose uit de wind te houden is ook wel bijzonder :{ Bent u een fan? :P

Zelf komt ze overigens ook tot een 'scherpe' conclusie in het geplaatste artikel in de eerste post: "eerlijk gezegd was ik een gestoorde trut, en dat ben ik nog steeds."

Met haar antisociale persoonlijkheidsstoornis en ziekelijk gedrag vind ik het verdomd treurig voor die twee kinderen die ze wel heeft laten komen :{w

Link waarin het filmpje is te vinden:

https://www.eonline.com/n(...)tiple-many-abortions
love & heet
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 23:59:14 #40
5428 crew  miss_sly
pi_218115085
quote:
11s.gif Op donderdag 3 juli 2025 23:50 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Niet zo "raar dat mensen er iets van vinden" natuurlijk. Als je liedjes gaat zingen en sneue grappen maakt over je eigen abortussen, 'verdien' je veroordelingen en da's dan duidelijk een zelf gecreëerd probleem als je het zo op de spits drijft.

Waarom jij je geroepen voelt om zo'n loeder, dat in een podcast zich zo walgelijk gedraagt, als Mother Goose uit de wind te houden is ook wel bijzonder :{ Bent u een fan? :P

Zelf komt ze overigens ook tot een 'scherpe' conclusie in het geplaatste artikel in de eerste post: "eerlijk gezegd was ik een gestoorde trut, en dat ben ik nog steeds."

Met haar antisociale persoonlijkheidsstoornis en ziekelijk gedrag vind ik het verdomd treurig voor die twee kinderen die ze wel heeft laten komen :{w

Link waarin het filmpje is te vinden:

https://www.eonline.com/n(...)tiple-many-abortions
Tjonge, ze doet het echt nooit goed. De abortussen zijn niet goed, maar niet afbreken en geboren laten worden ook al niet. Toch lastig.

Ik ben geen fan, ken een paar liedjes. Wat een rare aanname dat dat nodig zou zijn om te vinden dat recht op abortus dus gewoon geldt voor iedere vrouw en dat ze daarvoor alleen voor zichzelf verantwoording hoeft af te leggen.
  vrijdag 4 juli 2025 @ 00:02:31 #41
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_218115094
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2025 23:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Tjonge, ze doet het echt nooit goed. De abortussen zijn niet goed, maar niet afbreken en geboren laten worden ook al niet. Toch lastig.

Ik ben geen fan, ken een paar liedjes. Wat een rare aanname dat dat nodig zou zijn om te vinden dat recht op abortus dus gewoon geldt voor iedere vrouw en dat ze daarvoor alleen voor zichzelf verantwoording hoeft af te leggen.
Het gaat hier niet om "het recht op abortus en andere vrouwen" en "of ze het echt nooit goed doet :'( ", maar om de wijze waarop dat monster zich gedraagt.

Het een heeft geen reet met het ander te maken.
love & heet
  Moderator vrijdag 4 juli 2025 @ 00:12:52 #42
5428 crew  miss_sly
pi_218115125
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 00:02 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Het gaat hier niet om "het recht op abortus en andere vrouwen" en "of ze het echt nooit goed doet :'( ", maar om de wijze waarop dat monster zich gedraagt.

/c
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 juli 2025 @ 08:12:59 #43
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218116163
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 00:02 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Hoe gedraagt ze zich als een monster? Als abortus is toegestaan, en er dus wordt uitgegaan van het principe dat de foetus in die fase nog niets voelt/bewustzijn heeft/etc. dan moet het geen probleem zijn dat zij vier of vijf zwangerschappen heeft afgebroken.

Tenzij je anti-abortus bent natuurlijk.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 juli 2025 @ 08:15:33 #44
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218116187
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:56 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Iedereen doet altijd zo makkelijk over veilige seks en hoe vanzelfsprekend dat moet zijn, maar je hebt altijd van die eencelligen zoals ik die geen vragen stellen en gewoon de penis in de vagina steken, sans scrupules. Het leven moet stromen.

:{.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_218116595
Abortus niks mis mee (een goed middel in sommige gevallen), maar persoonlijk vind ik dat 'we' dan wel wat voorzichtiger mogen zijn met hoe we daarmee omgaan.
  Moderator vrijdag 4 juli 2025 @ 08:59:35 #46
5428 crew  miss_sly
pi_218116604
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 08:58 schreef Solispolar het volgende:
Abortus niks mis mee (een goed middel in sommige gevallen), maar persoonlijk vind ik dat 'we' dan wel wat voorzichtiger mogen zijn met hoe we daarmee omgaan.
En het mooie is: jij kunt dat dan dus 'persoonlijk' ook doen. En iedereen doet dat op zijn persoonlijke manier.
pi_218116635
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 08:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En het mooie is: jij kunt dat dan dus 'persoonlijk' ook doen. En iedereen doet dat op zijn persoonlijke manier.
Ieder zijn ding hoor, mij hebben ze er niet mee. Maar je, heel plat gezegd, in elk gat laten neuken om vervolgens quasi-nonchalant te verkondigen 'ik weet eigenlijk niet hoeveel ik er heb gehad' (alsof je niet tot 5 kunt tellen?) getuigt natuurlijk van weinig compassie.

Wat misschien meer mijn punt is: het is natuurlijk geen leuke handeling; ethisch roept het wel wat vragen op. Dan kunnen we daar best selectief mee proberen te zijn toch? En weer aan de andere kant: ik sta ook niet te kijken van dit soort dames die daar dan op zo'n manier mee om gaan. C'est la vie.
pi_218116889
Ben benieuwd wat ze bij zo'n kliniek zeggen als je elke paar maanden langs waait. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218116901
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd wat ze bij zo'n kliniek zeggen als je elke paar maanden langs waait. :D
Strippenkaartje, zesde abortus van het huis
-nee-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 juli 2025 @ 15:18:18 #50
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218119985
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ieder zijn ding hoor, mij hebben ze er niet mee. Maar je, heel plat gezegd, in elk gat laten neuken om vervolgens quasi-nonchalant te verkondigen 'ik weet eigenlijk niet hoeveel ik er heb gehad' (alsof je niet tot 5 kunt tellen?) getuigt natuurlijk van weinig compassie.

Wat misschien meer mijn punt is: het is natuurlijk geen leuke handeling; ethisch roept het wel wat vragen op. Dan kunnen we daar best selectief mee proberen te zijn toch? En weer aan de andere kant: ik sta ook niet te kijken van dit soort dames die daar dan op zo'n manier mee om gaan. C'est la vie.
Waarom is het niet quasi-nonchalant van gasten die hem zonder anticonceptie in ‘elk gat’ stoppen met het risico op zwangerschap? Waarbij de kans net zo goed aanwezig is dat er abortus aan te pas komt? Dat het zijn lijf niet is, doet niets af aan het feit dat hij net zo verantwoordelijk is voor de kans op abortussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')