Er is ook niets heilig aan een dertigerquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Boieiend. Voor mijn part doet ze er nog 50.
Er is niets heiligs aan een foetus.
Verder vind ik het bijzonder dat aardig wat anti-abortus aanhangers erg religieus zijn en weinig moeite hebben om aardbewoners die niet bij hun clubje horen op de meest pijnlijke manieren te doden, maar wel zo nodig het alleenrecht moeten hebben over vrouwen...
Niet de beste combo op dat moment nee.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:04 schreef Marsenal het volgende:
Nee, zeker niet, ik zou nooit weglopen ervoor, dus dat was toen ook billenknijpen. Zij was zwanger en woonde gewoon bij haar ouders, maar ik was dakloos dus het was niet best.
Ik mag het hopen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Er is ook niets heilig aan een dertiger
De baby's in haar buik zijn niet haar lijf.quote:
En hoe oud was jij toen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, ik zou nooit weglopen ervoor, dus dat was toen ook billenknijpen. Zij was zwanger en woonde gewoon bij haar ouders, maar ik was dakloos dus het was niet best.
16 of 17. Allemaal geen schoonheidsprijs. Mensen vinden er altijd wat van, daarom vind ik het knap van die Allen dat ze het gewoon zo lukraak op straat flikkert. Die gaat overspoeld worden met negatieve berichten.quote:
Gelukkig mocht ze dat helemaal zelf bepalen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:18 schreef matigeuser het volgende:
[..]
De baby's in haar buik zijn niet haar lijf.
En tevens is babymoord geen anticonceptiemiddel want de conceptie heeft inmiddels al plaats gevonden. Als dit je voorbehoedsmiddel van keuze is ben je een verschrikkelijk naar persoon met totaal geen respect voor (andermans) leven.
Dat mensen er iets van vinden, is nog tot daaraan toe. Maar dat zoveel mensen vinden dat ze hun mening daarover moeten delen en vooral hun veroordeling moeten uiten, dat is een probleem.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
16 of 17. Allemaal geen schoonheidsprijs. Mensen vinden er altijd wat van, daarom vind ik het knap van die Allen dat ze het gewoon zo lukraak op straat flikkert. Die gaat overspoeld worden met negatieve berichten.
Jij bent zelf een bevruchte eicel.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig mocht ze dat helemaal zelf bepalen.
Er zaten geen baby's in haar buik, er zaten bevruchte eicellen in haar buik.
Haha ja erg he, al die verdomde meningen van mensen! Je zou er misschien zelfs wel emotioneel geraakt door kunnen worden!quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat mensen er iets van vinden, is nog tot daaraan toe. Maar dat zoveel mensen vinden dat ze hun mening daarover moeten delen en vooral hun veroordeling moeten uiten, dat is een probleem.
Ik ben geen bevruchte eicel. Stukje biologie. Ik ben begonnen als een bevruchte eicel, dat wel.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:29 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Jij bent zelf een bevruchte eicel.
Inderdaad, 'gelukkig' hebben we een recht op abortus. Maar dan mag ik haar nog wel een grote kut vinden dat ze dit recht te pas en te onpas misbruikt voor haar eigen genot, over de rug om van 'bevruchte eicellen'.
En die bevruchte eicellen van jou, vertel je zelf maar wat je nodig hebt om te kunnen slapen 's nachts. Je kunt ook eens foto's en filmpjes opzoeken van abortussen per 'week' sinds de bevruchting.
De meeste mensen komen er pas na 6-10 weken achter dat ze überhaupt zwanger zijn. Dus. Veel succes met je onderzoek. Bonusinformatie: Je weet ook niet in welke week na de bevruchting mevrouw Allen de abortussen heeft laten uitvoeren. Ook jij bent van mening dat er een punt is waarop een 'bevruchte eicel' toch iets meer begint te worden dan dat.
Jij vindt dat moreel verwerpelijk. En dat mag. Wat ik ervan vind, weet je niet, want dat heb ik niet gezegd. Het is aan iedere vrouw om voor zichzelf te bepalen hoe zij daarin staat en of ze dus wel of niet een abortus wil. Of een abortus onnodig is, is niet aan jou om te bepalen. Een kind dat ongewenst geboren wordt, dat is pas onnodig, gezien het feit dat het niet hoeft.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:31 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Haha ja erg he, al die verdomde meningen van mensen! Je zou er misschien zelfs wel emotioneel geraakt door kunnen worden!
In plaats van je te richten op het échte probleem, namelijk onnodige abortussen en derhalve het vroegtijdige einde van een mensenleven, omdat mensen het als 'achter de hand' optie zien voor 'anticonceptie'. Dat is moreel gezien gewoon absoluut verwerpelijk.
Heftig. Ook voor jou dat je zo jong al dakloos was.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
16 of 17. Allemaal geen schoonheidsprijs. Mensen vinden er altijd wat van, daarom vind ik het knap van die Allen dat ze het gewoon zo lukraak op straat flikkert. Die gaat overspoeld worden met negatieve berichten.
Het is vooral zo ironisch dat ze het ongeboren foetusje zo belangrijk vinden, maar als het kind geboren is willen ze niet helpen met financiële bijdrages, zorgen voor goede scholing, enzovoorts. Vooral in Amerika zonder bijstand, kinderbijslag, huurtoeslag, maar dan wel een alleenstaande moeder dwingen tot bevallen van een ongewenst kindquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Boieiend. Voor mijn part doet ze er nog 50.
Er is niets heiligs aan een foetus.
Verder vind ik het bijzonder dat aardig wat anti-abortus aanhangers erg religieus zijn en weinig moeite hebben om aardbewoners die niet bij hun clubje horen op de meest pijnlijke manieren te doden, maar wel zo nodig het alleenrecht moeten hebben over vrouwen...
Niet zo "raar dat mensen er iets van vinden" natuurlijk. Als je liedjes gaat zingen en sneue grappen maakt over je eigen abortussen, 'verdien' je veroordelingen en da's dan duidelijk een zelf gecreëerd probleem als je het zo op de spits drijft.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat mensen er iets van vinden, is nog tot daaraan toe. Maar dat zoveel mensen vinden dat ze hun mening daarover moeten delen en vooral hun veroordeling moeten uiten, dat is een probleem.
Tjonge, ze doet het echt nooit goed. De abortussen zijn niet goed, maar niet afbreken en geboren laten worden ook al niet. Toch lastig.quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niet zo "raar dat mensen er iets van vinden" natuurlijk. Als je liedjes gaat zingen en sneue grappen maakt over je eigen abortussen, 'verdien' je veroordelingen en da's dan duidelijk een zelf gecreëerd probleem als je het zo op de spits drijft.
Waarom jij je geroepen voelt om zo'n loeder, dat in een podcast zich zo walgelijk gedraagt, als Mother Goose uit de wind te houden is ook wel bijzonderBent u een fan?
![]()
Zelf komt ze overigens ook tot een 'scherpe' conclusie in het geplaatste artikel in de eerste post: "eerlijk gezegd was ik een gestoorde trut, en dat ben ik nog steeds."
Met haar antisociale persoonlijkheidsstoornis en ziekelijk gedrag vind ik het verdomd treurig voor die twee kinderen die ze wel heeft laten komen![]()
Link waarin het filmpje is te vinden:
https://www.eonline.com/n(...)tiple-many-abortions
Het gaat hier niet om "het recht op abortus en andere vrouwen" en "of ze het echt nooit goed doetquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tjonge, ze doet het echt nooit goed. De abortussen zijn niet goed, maar niet afbreken en geboren laten worden ook al niet. Toch lastig.
Ik ben geen fan, ken een paar liedjes. Wat een rare aanname dat dat nodig zou zijn om te vinden dat recht op abortus dus gewoon geldt voor iedere vrouw en dat ze daarvoor alleen voor zichzelf verantwoording hoeft af te leggen.
/cquote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om "het recht op abortus en andere vrouwen" en "of ze het echt nooit goed doet", maar om de wijze waarop dat monster zich gedraagt.
Het een heeft geen reet met het ander te maken.
Hoe gedraagt ze zich als een monster? Als abortus is toegestaan, en er dus wordt uitgegaan van het principe dat de foetus in die fase nog niets voelt/bewustzijn heeft/etc. dan moet het geen probleem zijn dat zij vier of vijf zwangerschappen heeft afgebroken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om "het recht op abortus en andere vrouwen" en "of ze het echt nooit goed doet", maar om de wijze waarop dat monster zich gedraagt.
Het een heeft geen reet met het ander te maken.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:56 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Iedereen doet altijd zo makkelijk over veilige seks en hoe vanzelfsprekend dat moet zijn, maar je hebt altijd van die eencelligen zoals ik die geen vragen stellen en gewoon de penis in de vagina steken, sans scrupules. Het leven moet stromen.
En het mooie is: jij kunt dat dan dus 'persoonlijk' ook doen. En iedereen doet dat op zijn persoonlijke manier.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:58 schreef Solispolar het volgende:
Abortus niks mis mee (een goed middel in sommige gevallen), maar persoonlijk vind ik dat 'we' dan wel wat voorzichtiger mogen zijn met hoe we daarmee omgaan.
Ieder zijn ding hoor, mij hebben ze er niet mee. Maar je, heel plat gezegd, in elk gat laten neuken om vervolgens quasi-nonchalant te verkondigen 'ik weet eigenlijk niet hoeveel ik er heb gehad' (alsof je niet tot 5 kunt tellen?) getuigt natuurlijk van weinig compassie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En het mooie is: jij kunt dat dan dus 'persoonlijk' ook doen. En iedereen doet dat op zijn persoonlijke manier.
Strippenkaartje, zesde abortus van het huisquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd wat ze bij zo'n kliniek zeggen als je elke paar maanden langs waait.
Waarom is het niet quasi-nonchalant van gasten die hem zonder anticonceptie in ‘elk gat’ stoppen met het risico op zwangerschap? Waarbij de kans net zo goed aanwezig is dat er abortus aan te pas komt? Dat het zijn lijf niet is, doet niets af aan het feit dat hij net zo verantwoordelijk is voor de kans op abortussen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hoor, mij hebben ze er niet mee. Maar je, heel plat gezegd, in elk gat laten neuken om vervolgens quasi-nonchalant te verkondigen 'ik weet eigenlijk niet hoeveel ik er heb gehad' (alsof je niet tot 5 kunt tellen?) getuigt natuurlijk van weinig compassie.
Wat misschien meer mijn punt is: het is natuurlijk geen leuke handeling; ethisch roept het wel wat vragen op. Dan kunnen we daar best selectief mee proberen te zijn toch? En weer aan de andere kant: ik sta ook niet te kijken van dit soort dames die daar dan op zo'n manier mee om gaan. C'est la vie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |