SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
NattenaadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 3 juli 2025 03:06 schreef marretak het volgende:
[..]
Mwaaagh zuiderlijke man pfffff zijn er al zoveel?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mwaaagh ik zit thuis ,quote:
hebben wel wat alloch familie
maar ok is ook soms leuk om juist op fok effe een blonde kerel te zien?![]()
Ik weet wat je bedoelt. Als ik in de spiegel kijk zie ik ook zo’n vieze buitenlander. Word er schijtziek van.quote:Op donderdag 3 juli 2025 03:08 schreef marretak het volgende:
[..]
Mwaaagh ik zit thuis ,
hebben wel wat alloch familie
maar ok is ook soms leuk om juist op fok effe een blonde kerel te zien?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja dan moet je ook niet liegen met je naam, ik noem mijzelf ook geen Delano, dat zou impliceren dat ik een italiaan ben?quote:Op donderdag 3 juli 2025 03:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Als ik in de spiegel kijk zie ik ook zo’n vieze buitenlander. Word er schijtziek van.![]()
Ik zal m’n naam veranderen in Witte Veder, goed?quote:Op donderdag 3 juli 2025 03:16 schreef marretak het volgende:
[..]
ja dan moet je ook niet liegen met je naam, ik noem mijzelf ook geen Delano, dat zou impliceren dat ik een italiaan ben?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
wel gave naam als je hollander bent?quote:Op donderdag 3 juli 2025 03:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal m’n naam veranderen in Witte Veder, goed?![]()
Ik ben geen tatta.quote:Op donderdag 3 juli 2025 03:21 schreef marretak het volgende:
[..]
wel gave naam als je hollander bent?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ali godquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben al in 90ies afgehaakt met slang proberen te praten zo van jezus wat een saaie shit is dat?quote:
dus weet niet wat tatta betekend![]()
Aardappel.quote:Op donderdag 3 juli 2025 03:26 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik ben al in 90ies afgehaakt met slang proberen te praten zo van jezus wat een saaie shit is dat?
dus weet niet wat tatta betekendProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mondcousine
Brigitte Straub - Aufräumcoach
Ich bin neu als Ordnungscoach in Luzern tätig.
Möchtest du deine Wohnung entrümpeln, aufräumen, strukturieren?
Ich helfe gern! Kontaktiere mich![]()
![]()
Edwin posseThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dan zonder gay seks. Wel een minderjarige actrice die onder de douche betast wordt door een volwassen man.quote:Op donderdag 3 juli 2025 03:37 schreef mario390 het volgende:
is schatjes film ook zo erg als spetters ?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
heb je ook trailer ?quote:Op donderdag 3 juli 2025 03:37 schreef mario390 het volgende:
is schatjes film ook zo erg als spetters ?![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2025 03:37 schreef mario390 het volgende:
is schatjes film ook zo eng als spetters ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: