Het is perfect fietsweer hierquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
"ik was te lui om zelf een pizza op te halen, nu moet een jonge gozer die pizza brengen met dit verraderlijke weer. Ik hoop maar dat de jongeman het goed maakt en er snel is zodat hij ook snel weer naar de zaak kan."
Hier niet.quote:
daar ook niet, ja misschien nu even een paar minuten en dan gaat hij gewoon een pizzabezorger laten fietsen terwijl hij zelf te beroerd is om ook maar iets meer moeite voor zijn maaltje te doenquote:
Weet ik niet zeker, maar er zitten tegenwoordig meerdere bedrijven daar als ik naar de geadresseerde kijk...quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze daar niet meer?
Mis die tijd wel
HET VERSCHIL MOET ER ZIJN! EXCUUS VOOR HET GESCHREEUW MAAR ANDERS HOOR JE ME NIET IN DE STORM HÈ!quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben hier de HORRORNOODWEERSTORM DES DOODS en jij hebt baby vogeltjes.
Er is nu het EK vrouwen voetbal in Zwitserland. Nu zijn ze in Thun bezig (nu wel rust). Volgens de verslaggever is het wel dreigend qua onweer....quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HET VERSCHIL MOET ER ZIJN! EXCUUS VOOR HET GESCHREEUW MAAR ANDERS HOOR JE ME NIET IN DE STORM HÈ!
Neeheequote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HET VERSCHIL MOET ER ZIJN! EXCUUS VOOR HET GESCHREEUW MAAR ANDERS HOOR JE ME NIET IN DE STORM HÈ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, heb honger.quote:
Henkiequote:Op woensdag 2 juli 2025 18:55 schreef essnhills het volgende:
En de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa
Zijn zojuist gepasseerd
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
Lol het woordje zwaar staat helemaal onderaan.
[ link | afbeelding ]
Ik kon gratis naar een wedstrijd.. maar ja.. vrouwenvoetbalquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is nu het EK vrouwen voetbal in Zwitserland. Nu zijn ze in Thun bezig (nu wel rust). Volgens de verslaggever is het wel dreigend qua onweer....
Snap ik. NIveau is echt bedroevend deze eerste wedstrijd...quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kon gratis naar een wedstrijd.. maar ja.. vrouwenvoetbal
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef kwiwi het volgende:
We hebben weer baby vogeltjes in het nest bij de voordeur, hoor ze tsjilpen![]()
![]()
@:essnhills
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen? Waar zijn die dan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:55 schreef essnhills het volgende:
En de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa
Zijn zojuist gepasseerd
Maar ze wil dat je de deur voor d'r opent.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
Oh flinke onweer. Kat zit buiten voor het raam in de hagel.Ze kan gewoon naar binnen hoor.
Gejat door de Duitsersquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen? Waar zijn die dan?
doe niet zo raarquote:
De schaal is dan ook niet compleet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
Lol het woordje zwaar staat helemaal onderaan.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |