SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Als AI zulke dingen uit zichzelf fysiek kan gaan uittesten zou ik me wel zorgen gaan makenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar heeft ie dat ook zelf uitgetest om tot die conclusie te komen?
ja nee smakelijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Dat je gaat plassen en je je uitgepieste lichaamswarmte omhoog voelt komen uit de wc.
Bedankt voor deze infoquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Dat je gaat plassen en je je uitgepieste lichaamswarmte omhoog voelt komen uit de wc.
Zegt ie dat ik em niet zo hard mag boeken!quote:
Bossie had het pas om 16:02 over Doekoequote:Op woensdag 2 juli 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lees de TT en ik denk: oh dus daar komt dat liedje in mijn hoofd al meer dan een kwartier vandaan
Ahja thanks, dit had ik nou net even nodigquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
7 km in 1 uur en driekwartier zou ook wel heel weinig zijn
Het voelt al veel langer dat het in mijn hoofd zit.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bossie had het pas om 16:02 over Doekoe
Gruuuuweeelijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zegt ie dat ik em niet zo hard mag boeken!
En dat ik hem doekoe moet pasen!
Dus ik zeg, hé! Te moeilijk
Ben je bitch niet
Zo kennen we je weerquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Misschien loop je wel te snel?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoe dan. Hij staat op 6.7. Ik loop echt niet langzaam![]()
Telefoon zegt 8.3 km maar die komt niet overeen met de loopband
Ik ga met Sandeeeeer naar Mimi toequote:Op woensdag 2 juli 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
Zomer in Zaandam. Oeh oehhhhh. Mimi t'is zomer
25,7, maar het voelt frisserquote:
Vanavond om 8 uur kan het raam hier open.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
25,7, maar het voelt frisser
En er zit wind bij sus het komt jouw kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |