SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Die van mij ligt eindelijk te slapen dus ik ga ook maar zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:42 schreef Barbusse het volgende:
Eerst wachten tot de haarbal moe is, die heeft nu de zoomies.
Mijn hemel wat een troep.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Iemand al deze gehoord? is net uitgekomen.
ik moest even in de douche zijn, die deur heeft de hele dag dicht gezeten... heb de neiging om daar een matras te dumpenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:54 schreef Flory- het volgende:
Alles met hor is open, maar boven is het bloedheet vooralsnog
Oja heerlijk, gewoon doenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moest even in de douche zijn, die deur heeft de hele dag dicht gezeten... heb de neiging om daar een matras te dumpen
Hier ook zoiets idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
24 buiten, 27,3 beneden, 29,0 boven.
die van mij blijft open, achter het huis zit een brandgang dat door geen van de buren wordt gebruikt. ik zet de sneeuwschep tegen de hor zodat het veel lawaai maakt mocht er toch iemand binnen komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou eigenlijk de buitendeur open willen laten vannacht, maar ja.
matras is te log om onder de topper weg te sjorren en daarna nog op een manier passend in de douche te dumpen, maar anders...quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van mij blijft open, achter het huis zit een brandgang dat door geen van de buren wordt gebruikt. ik zet de sneeuwschep tegen de hor zodat het veel lawaai maakt mocht er toch iemand binnen komen.
en dan ga ik naar beneden om te vragen of ik mee mag helpen zoeken naar waardevolle dingen
mijn voordeur gaat naar binnen open en daar heb ik een inzethor voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:01 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Onze achterdeur gaat naar binnen openen heeft dus geen hor.
Ook dat gaat hier niet, het is een erg vreemde constructiequote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn voordeur gaat naar binnen open en daar heb ik een inzethor voor.
net iets kleiner dan een normale hor zodat hij in het kozijn valt tegen 'de dag' aan. met magneetjes vast tegen het kozijnbeslag.
die was er vanmorgen maar eerlijk gezegd vergeten te vragen naar de bultquote:
das baggerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ook dat gaat hier niet, het is een erg vreemde constructie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |