SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Ik was eerste toen ik ging slapenquote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Beste plekquote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Nee kasteel is heel houtje touwtje in elkaar geflanst nog. Denk dat ik het gewoon zo laat en verder ga bouwen. Maar lego bouw ik op zolder en daar is het nog warmer dan op mijn studeerkamer.quote:
Zit nu weer in de koele woonkamer.![]()
Ook nerjes, gaat veel tijd inzittenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja is foutjequote:
Buiten de top 20 is stuk minder puntenstress
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ja teveelquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook nerjes, gaat veel tijd inzitten
Scheelt wel het nachtslot, is nu makkelijker denk ikIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Je daalt vanzelf....quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja is foutje
Buiten de top 20 is stuk minder puntenstressHow can I make this topic about me?![]()
Klopt er iets niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja is foutje
Buiten de top 20 is stuk minder puntenstress![]()
Nachtslot is niet meerSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Prima lijst zo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hihi nee klopt wel, is foutje dat ik teveel gepost hebquote:
Zweet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar met nachtslot kon je gewoon lekker slapen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja teveel
Scheelt wel het nachtslot, is nu makkelijker denk ik![]()
Nu moet je eigenlijk 's nachts bolken, wil je nog een kans maken.
Zonder nachtslot was ik denk ik nooit 2e geworden, of had ik Mario kunnen inhalen.How can I make this topic about me?![]()
Ah zoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi nee klopt wel, is foutje dat ik teveel gezegd heb![]()
![]()
Eerste dag van de maand héHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: