Nat zijn is niet koud zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:42 schreef Captain_Ghost het volgende:
Een kinderbadje in je woonkamer zetten. Ga lekker erin zitten chillen..
Hoe moet ik me deze contraption voorstellenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
De combinatie van een plantenspuit met een ventilator is goud waard
Nou, gewoon, spuit met een plantenspuit wat water op je hoofd terwijl er een ventilator jouw kant op blaast. Wind op natte huid --> frisquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe moet ik me deze contraption voorstellen
Oh zo. Had vroeger zo'n spuitventilator van Aliexpress, maar is alleen buiten met stromend water goedquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, gewoon, spuit met een plantenspuit wat water op je hoofd terwijl er een ventilator jouw kant op blaast. Wind op natte huid --> fris
Ja dat soort dingen werken in de praktijk minder goed, dus gewoon even zelf doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh zo. Had vroeger zo'n spuitventilator van Aliexpress, maar is alleen buiten met stromend water goed
Ja maar. Zijn/haar/diens skincarequote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, gewoon, spuit met een plantenspuit wat water op je hoofd terwijl er een ventilator jouw kant op blaast. Wind op natte huid --> fris
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |