SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup heb gewerkt. Was goed te doen, best druk nog voor het weer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
moest je gaan werken vandaag? ja toch?
en ging dat?![]()
Ik had slappe latti als TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doet me deugd om te lezen!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup heb gewerkt. Was goed te doen, best druk nog voor het weer.
goed bezig KoWo!![]()
![]()
![]()
![]()
Rose is een vrouw en latti is een man.quote:
En latti krijgt zijn pielemuis niet meer stijf?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ik denk melkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
N9g steeds benieuwd wie of wat latti is
die niet opgeklopt kan worden .....
@mario390 kennende zal het wel weer een slap (hihaho) verhaal zijn![]()
Was ook mooi geweest.quote:Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Etenstijd
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
nee op duits is en steife en lattequote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Rose is een vrouw en latti is een man.
En latti krijgt zijn pielemuis niet meer stijf?
morgenlatte![]()
Lekker ite ouwe Seun.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Café latte?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee op duits is en steife en latte
morgenlatteIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Een odol?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee op duits is en steife en latte
morgenlatte“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat lees ik allemaalquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Rose is een vrouw en latti is een man.
En latti krijgt zijn pielemuis niet meer stijf?![]()
Thanks mail!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
doet me deugd om te lezen!
goed bezig KoWo!![]()
![]()
![]()
Ik snap mario vaak, maar nu snap ik er helemaal geen latti meer van
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Deze moet je voelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik snap mario vaak, maar nu snap ik er helemaal geen latti meer van“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohhhhh! Haha deze moet je voelenquote:
We beuken door je speakers
We stampen met die sneakers
Ali B is in de club, Partysquad
Ey yo Yes-r break de tent af yoo come on
[
Wees eens lief en ik geef je wat nieuws
Want â??t ewige klier heeft geen reden hier
Kijk ali B me neef is hier en jij doet mee op jou manier
Waarom zou ik jou versieren ik laat jou je kontje pieren
Bel partysquad en me vrienden yes-r heb weer wat te vieren
Boek een hotel zo snel die chick die je bij je hebt mag ik ook wel
En ohh hell eenmaal op die dansvloer let helemaal niet op de dingen die ik dan doe
Hoe spang is die mokum ik zie elke chickie weer een peacie van me lange jikkie ikkie Gadverdamme!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: