Op Wechatquote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:58 schreef roos94 het volgende:
Is dat de uitwerpsel van je plaatselijke chineesboer ofzo?
Vandaag eten danquote:
Altijd goed bij deze teringhittequote:
Behalve hete thee.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en koud , ik moet nu geen warme hap hebben
Ik drink alleen koffiequote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Behalve hete thee.In China dronk iedereen hete thee bij hitte... heb ik overgenomen en helpt best goed om af te koelen
moet de luchtvochtigheid alleen wel laag zijn
Ik heb ook een salade. Het was kiezen tussen zuurkool en de salade en ik had al echt geen trek.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
11 euro???? WAAR? @:mikeytt is verdacht.
[..]
Ik heb ook een salade. Het was kiezen tussen zuurkool en de salade en ik had al echt geen trek.
Lychee Roffaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
11 euro???? WAAR? @:mikeytt is verdacht.
[..]
Ik heb ook een salade. Het was kiezen tussen zuurkool en de salade en ik had al echt geen trek.
Nee, ik wil geen Wechat account. Ik wil Chinees voor ¤11,-.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lychee Roffaje moet vragen om hun Wechat account.
Daarvoor moet je op het wechat account zitten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen Wechat account. Ik wil Chinees voor ¤11,-.
Ja en Temu downloaden zeker. Hou die drone maar vrouw in blauw.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daarvoor moet je op het wechat account zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |