SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet 18:45 uur bij de sportschool zijnquote:
Tot die tijd ben ik mij aan het vervelen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
TT is wel oke..Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur en dan mag ik naar buiten.
Ik ben net thuis. Heb nog een tijd in de file gestaan ook.![]()
Nu even bijkomen en genieten van een heerlijk glas koude cassis, met ijsklontjes.How can I make this topic about me?![]()
Sporten? Met dit weer? Of is er airco?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik moet 18:45 uur bij de sportschool zijn
Tot die tijd ben ik mij aan het vervelenHow can I make this topic about me?![]()
Heerlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..].
Ik ben net thuis. Heb nog een tijd in de file gestaan ook.![]()
Nu even bijkomen en genieten van een heerlijk glas koude cassis, met ijsklontjes.
Zo file was kut zeker dan
neem aan dat er wel isquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sporten? Met dit weer? Of is er airco?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:57 schreef roos94 het volgende:
Ik dacht lol sta ik nr 14 wow en toen realiseerde ik het 1 juli hahahah![]()
![]()
Jazekerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sporten? Met dit weer? Of is er airco?
Rug, schouders en triceps
Sportschema gaat gewoon door.
Ja er is wel airco
Roos, nog even antwoord op je vraag waarom. Je bent 32 ,succesvol, verliefd en aankomend vader en dan krijg je te horen dat je ongeneeslijk ziek bent. Zoiets.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bericht kwam zo uit de blue dus ik nam aan dat je reageerde op een nieuwe update of video van hen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
Roos, nog even antwoord op je vraag waarom. Je bent 32 ,succesvol, verliefd en aankomend vader en dan krijg je te horen dat je ongeneeslijk ziek bent. Zoiets.![]()
Beetje als die oud-klasgenoot van me, ook 32 geworden, had eindelijk een mooi leven na een moeilijke jeugd en was vader van een kind en dan opeens darmkankerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je bericht kwam zo uit de blue dus ik nam aan dat je reageerde op een nieuwe update of video van hen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het leven is oneerlijk wat dat betreftquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Beetje als die oud-klasgenoot van me, ook 32 geworden, had eindelijk een mooi leven na een moeilijke jeugd en was vader van een kind en dan opeens darmkanker“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: