Dank voor het advies, doen we niks mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon minder snoepen en verstandig eten.
tosti kippesoep gebakken ei kapucijnersquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik vanavond en morgen gaan eten?
Toen ik in Death Valley wasquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer was deze temperatuur leuk?
Verkeerde SC om dit te zeggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon minder snoepen en verstandig eten.
hoeft niet allemaal tegelijk in 1 bordquote:
Kijken wij naar dezelfde? Ik vind 'm best duidelijk. Temp op 2m in graden celsius, corresponderend met een kleurtje en een tijdstip. Ja, moet 'm een paar keer kijken ivm de snelheid, maar verder?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is niet "informatie presenteren op een manier dat iemand er wat aan heeft". Nee. We zien dat het kennelijk warmer en kouder wordt, dat wisten we al. Maar hoe warm en waar en wanneer en hoe laat? Niet te volgen dit
Paars is godsalletyfus verzengend heet, geel is enigszins acceptabel om te kunnen slapenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is niet "informatie presenteren op een manier dat iemand er wat aan heeft". Nee. We zien dat het kennelijk warmer en kouder wordt, dat wisten we al. Maar hoe warm en waar en wanneer en hoe laat? Niet te volgen dit
Jouw keuze.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank voor het advies, doen we niks mee.
Het is advies waar niemand wat aan heeft.quote:
dan doe je er ijsblokjes inquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
Een kom met dampende hete soep heb ik met weer echt nul zin in.
Op zich wel goed hittevoer, veel vocht, zouten aanvullen en dampend heet triggert zweten wat weer afkoelt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
Een kom met dampende hete soep heb ik met weer echt nul zin in.
Hier een enig bezwaar voor woordkeuze.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paars is godsalletyfus verzengend heet, geel is enigszins acceptabel om te kunnen slapen
Gazpacho een optie?quote:
Ja maar ja het idee spreekt mij niet echt aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich wel goed hittevoer, veel vocht, zouten aanvullen en dampend heet triggert zweten wat weer afkoelt.
dan moet het goed zout zijn om nuttig te zijn met dit weerquote:
Gazpacho is gewoon soep voor mensen die te lui zijn om het vuur aan te zettenquote:
Lijkt me prima voor deze temperaturen, geen vuur.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gazpacho is gewoon soep voor mensen die te lui zijn om het vuur aan te zetten
magnetronschaalquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me prima voor deze temperaturen, geen vuur.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie een terreurbui.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:41 schreef Recce het volgende:
Mooie animatie van de temperatuur van de komende 60 uur volgens het harmonie-weermodel:
[ afbeelding ]
Inductie een optie?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me prima voor deze temperaturen, geen vuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |