SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Dudje is wakker
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Zomer is net begonnen...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, hopelijk morgen minder warm. Ziet er wel naar uit gelukkig.Don't follow me. I am lost too
Bij mij werkt hetHey there sunshine lift my heart
Vreemd, hier geen probleem. Het is wel stuk geweest maar ik heb het inmiddels naar een andere server verplaatst en sinds dien weer goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Deze pagina werkt niet
mycroft.fok.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500![]()
Zal maar eens gaan kijken want ik zie online maar hij komt niet uit bedHey there sunshine lift my heart
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Insert TikTok sound "can we skip to the good part"quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet ik. Is alleen een seizoen waar ik niet zoveel mee heb.Hey there sunshine lift my heart
Zoiets inderdaad, als ik dat kon...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Insert TikTok sound "can we skip to the good part"![]()
Ja wordt echt te warm vandaag en het koelt ook niet echt af in de avondquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat kan idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet ik. Is alleen een seizoen waar ik niet zoveel mee heb.
Wordt ook steeds extremer..Don't follow me. I am lost too
Mooie TT.
Dankewol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat het niet afkoelt is nog wel het meest vervelende want kan niet koelen in huis...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wordt echt te warm vandaag en het koelt ook niet echt af in de avond![]()
Kijk uit naar donderdagHey there sunshine lift my heart
Helaas wel. Gaat ook vaak gepaard met hoge luchtvochtigheid waardoor het heel klam aanvoelt. Droge hitte kan ik beter hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat kan idd.
Wordt ook steeds extremer..![]()
Ja dat dus. Normaal in de vroege ochtend lekker alles open even frissere lucht in huis. Maar dat zit er vandaag en morgen niet inquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat het niet afkoelt is nog wel het meest vervelende want kan niet koelen in huis...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: