Moet je weer een apart bakje voor nemen... ik haal 4 porties uit 1 zakquote:Op maandag 30 juni 2025 23:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Je kunt toch 2 zakjes kopen en zelf mixen? Die zakjes zijn soberso teringklein. En teringduur.
Liefst 5 kilo, maar lukt niet zo. Zie nog geen enkel stukje extra spierquote:Op maandag 30 juni 2025 23:31 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hoeveel kg moet je nog aankomen
Ik haal 1 portie uit een zak, ding gaat meteen leeg. En daarna voel ik me kut en heb ik spijt.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moet je weer een apart bakje voor nemen... ik haal 4 porties uit 1 zak
Koop dat maltesers en m&m's en doe dat dan in kleinere bakjes. Dan mag je maar 1 klein bakje per keerquote:Op maandag 30 juni 2025 23:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik haal 1 portie uit een zak, ding gaat meteen leeg. En daarna voel ik me kut en heb ik spijt.
Ook een reden waarom ik die zooi niet meer koop, ik kan er niet mee omgaan.
Ja dat lukt me niet, als het in huis is gaat het dezelfde dag op. Hoe dan ook.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Koop dat maltesers en m&m's en doe dat dan in kleinere bakjes. Dan mag je maar 1 klein bakje per keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |