Schaamteloos de app van een schaamteloos bedrijf installerenquote:Op maandag 30 juni 2025 16:28 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schaamteloze bedrijf moet echt failliet. Bah bah bah
"Nationaal hitteplan actief met aanbeveling vanuit de overheid binnen te blijven? Laat toch onze vaak jonge bezorgers op de fiets met uv index 7 bbq spullen brengen"
Is e-fiets, dus geen echte fiets.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:28 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
"Nationaal hitteplan actief met aanbeveling vanuit de overheid binnen te blijven? Laat toch onze vaak jonge bezorgers op de fiets met uv index 7 bbq spullen brengen"
Notificaties toelaten van zo'n stront appquote:Op maandag 30 juni 2025 16:28 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijp ik goed dat Odildo voor de verandering eens bereik heeft?quote:Op maandag 30 juni 2025 16:28 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig wel. Heb nu iig een maandelijks opzegbaar abonnement, dus volgende keer stap ik over naar kpnquote:Op maandag 30 juni 2025 16:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat Odildo voor de verandering eens bereik heeft?
Dat niet doen.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Notificaties toelaten van zo'n stront app
Ik heb geen kortingscodes nodig. Als ik de normale prijs wil hebben loop ik wel naar de supermarkt toe.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat niet doen.soms staan er kortingscodes in die notificaties.
quote:Op maandag 30 juni 2025 16:28 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Soms gewoon 10 eur korting waardoor je incl bezorgkosten evenveel geld kwijt bent als in de winkel.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:40 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb geen kortingscodes nodig. Als ik de normale prijs wil hebben loop ik wel naar de supermarkt toe.
Verder: bij zulke apps staan de notificaties standaard uit en gaan alleen eventjes aan nadat ik besteld heb.
Als ik ouderwets met kolen wil barbecuen, dan koop ik dat van tevoren of haal ik het zelf op i.p.v. een scholier in de hitte laten fietsen.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:41 schreef Moonversion het volgende:
[..]
lekker genieten, kolen in de fik, lekker laten gloeien en grillen maar, het is echt barbecue weer vandaag
oh wacht, jij hebt alleen een verwijfd elektrisch dingetje wat gewoon een gourmetset is
een paar dagen gelden had je dit topicquote:Op maandag 30 juni 2025 17:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als ik ouderwets met kolen wil barbecuen, dan koop ik dat van tevoren of haal ik het zelf op i.p.v. een scholier in de hitte laten fietsen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:13 schreef Mikeytt het volgende:
Heb eigenlijk wel zin in de forest berry pancakes van hier in de buurt, maar het is echt niet te doen met deze warmte.
Is het héél asociaal als je nu eten gaat laten bezorgen? Of gewoon niet doen? Eventueel met hoge fooi ofzo?
Maar schaam me wel om het te doenZelfde als eten bestellen tijdens een zware onweersbui...
Wat een detective ben jij toch!!quote:Op maandag 30 juni 2025 17:12 schreef Moonversion het volgende:
[..]
een paar dagen gelden had je dit topic
[..]
Ja, en dat dus niet gedaan. Kan je niet lezen?quote:Op maandag 30 juni 2025 17:12 schreef Moonversion het volgende:
[..]
een paar dagen gelden had je dit topic
[..]
Ik drink al heel de dag alleen ijswater... en lunch was watermeloenfriet met citroenyoghurt dipquote:Op maandag 30 juni 2025 17:16 schreef Het_Bokje het volgende:
Tja, blijkbaar willen mensen zich graag flink genaaid voelen of zo.
Je gaat je dit weer toch niet helemaal vol stampen met Meuk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |