SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
euhmquote:Op maandag 30 juni 2025 15:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en dat is niet het enige:
[..]
Heb het ervaren met een monitor lang geleden...
ja
kom terug bij het eerder punt
kill it
with fireHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
ik kan hem niet vrijlaten kan niet naar buiten want dan zien mensen mij naaktWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
preutsbalHey there sunshine lift my heart
hij zit gevangen onder een glas, durf niet weg te halen, jullie maken mij bangquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kijk maar uit dat ie je niet op eetquote:Op maandag 30 juni 2025 15:48 schreef Paul het volgende:
[..]
hij zit gevangen onder een glas, durf niet weg te halen, jullie maken mij bang“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Wij zeggen "donderbeestjes"quote:Op maandag 30 juni 2025 15:32 schreef bondage het volgende:
Hitte valt hier mee maar heel veel onweersvliegjes in de lucht. En als ik ergens een hekel aan heb
Gisteren heel veel last van gehad.![]()
Straks een bult eitjes, o jee Paul wordt straks gekild door wantsequote:Op maandag 30 juni 2025 15:48 schreef Paul het volgende:
[..]
hij zit gevangen onder een glas, durf niet weg te halen, jullie maken mij bangWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wil snackenHey there sunshine lift my heart
Grüner Schattenkäferquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben ik de enige die dat raar vindt?quote:Hey there sunshine lift my heart
Das niet zo moeilijk gewoon een papiertje voor je glas je glas er op schuiven en de groene wants op je bed zettenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hebben verschillende namen inderdaad, donderbeestjes heb ik ook wel eens gehoord jaquote:Op maandag 30 juni 2025 15:50 schreef maily het volgende:
[..]
Wij zeggen "donderbeestjes"
Gisteren heel veel last van gehad.![]()
Maar goed, ik ga niet meer naar buiten totdat ze weg zijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: