Paspoort snap ik nog wel dat is een luxe product alleen nodig als je uit de EU moet.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh dan zal de prijs voor een nieuw paspoort ook wel weer de pan uit rijzen.
Het kost hier bijna hetzelfde, een nieuw paspoort of een ID-kaart. Dat was volgens mij tien jaar geleden wel anders. Toen was een ID-kaart veel goedkoper.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:16 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Paspoort snap ik nog wel dat is een luxe product alleen nodig als je uit de EU moet.
Rijbewijs kan ik ook nog wel een beetje begrijpen.
Maar een id kaart dat heeft gewoon iedereen nodig. Zou niet meer dan een tientje moeten kosten.
Kan ik geen bezwaar maken ergens? Vind het echt belachelijk dat het zo veel kost.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het kost hier bijna hetzelfde, een nieuw paspoort of een ID-kaart. Dat was volgens mij tien jaar geleden wel anders. Toen was een ID-kaart veel goedkoper.
Ja, toch wel. Google maar.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Kan ik geen bezwaar maken ergens? Vind het echt belachelijk dat het zo veel kost.
Hoe pak ik die kut gemeente terug dan? Ik vind het niet erg om wat extras te betalen voor luxe en service maar een id kaart heb je nou eenmaal nodig dus dat is gewoon keiharde afpersing of berovingquote:Op maandag 30 juni 2025 10:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Iedereen zal de klos zijn.
Ik heb mijn post aangepast, het kan wel. Even googlen op bezwaar ID-kaart.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoe pak ik die kut gemeente terug dan? Ik vind het niet erg om wat extras te betalen voor luxe en service maar een id kaart heb je nou eenmaal nodig dus dat is gewoon keiharde afpersing of beroving
Kan het niet vinden heb je linkje?quote:
Ja je kan dus algemeen bezwaar indienen of zo maar niet specifiek voor id kaart dus ik zal wel ff proberenquote:Op maandag 30 juni 2025 10:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Lukt me niet, zit mobiel. Google op ‘bezwaar’ en ‘ID-kaart’.
ID-kaart zou gewoon iets van drie tientjes moeten zijn.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het kost hier bijna hetzelfde, een nieuw paspoort of een ID-kaart. Dat was volgens mij tien jaar geleden wel anders. Toen was een ID-kaart veel goedkoper.
Ja, heel raar dat het zó duur is.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
ID-kaart zou gewoon iets van drie tientjes moeten zijn.
Jeetje zeg, 100 euro elke 10 jaar.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:13 schreef SuperNeger het volgende:
Ik moest een nieuwe id kaart hebben omdat m'n oude was verlopen. Eerst was het al kut want ze hadden blijkbaar ook nog eens m'n paspoort nodig (dat ding gebruik ik alleen als ik ver weg ga dus heb die sowieso nooit bij me). En vervolgens wilden ze ¤78 euro hebben! Bijna 80 euro voor een nieuwe id kaart. Maar nu komt het: Oh meneer uw pasfoto zijn meer dan 5 jaar oud. Dus dan moest ik ook nog voor een tientje nieuwe pasfotos laten maken.
Totaalplaatje: Bijna ¤100 voor een nieuwe id kaart.
Dit is toch belachelijk? Hoe komen ze aan dit bedrag?
Maar wel smeken of ik alsjeblieft geen bezwaar wil maken tegen mijn WOZ omdat ze dat teveel geld kost.En of ik alsjeblieft mijn afval wil scheiden voor ze. Ik ga nu puur vanuit principe alle afval door elkaar gooien dan voelt het tenminste alsof ik niet helemaal voor niks heb lopen betalen.
Klacht: Gemeente met belachelijk hoge prijzen voor dingen die je nodig hebt.
Nou dat is toch gewoon een flinke klap geld om in 1x te betalen zomaar voor iets wat je zelf niet eens wil.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Jeetje zeg, 100 euro elke 10 jaar.
Poe poe
Thoughts and prayers
R.I.P
onze gedachtes zijn met je
Wist je 10 jaar geleden maar dat deze dag zou komen hequote:Op maandag 30 juni 2025 11:36 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nou dat is toch gewoon een flinke klap geld om in 1x te betalen zomaar voor iets wat je zelf niet eens wil.
Daar had ik een hoop leuke andere dingen mee kunnen doen
Ze zouden dat eigenlijk op de identiteitskaart moeten zetten, een soort vervaldatum.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Wist je 10 jaar geleden maar dat deze dag zou komen he
quote:Op maandag 30 juni 2025 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Wist je 10 jaar geleden maar dat deze dag zou komen he
Toen was het nog maar ¤50 en ik ben niet opeens 2x zoveel gaan verdienen hoor.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zouden dat eigenlijk op de identiteitskaart moeten zetten, een soort vervaldatum.
50 euro heb je tegenwoordig niet eens meer een retourtje bij de NS voorquote:Op maandag 30 juni 2025 11:41 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Toen was het nog maar ¤50 en ik ben niet opeens 2x zoveel gaan verdienen hoor.
Nee. Althans, lang niet altijd.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
Rijbewijs kan ej ook als Id kaart gebruiken
En is onhandelbaar groot.quote:Paspoort kan je ook als id kaart gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |