Je maakt het er niet beter opquote:
Nee dat begrijp ik. Ja, m'n eigen schuld hè?quote:
Je bent natuurlijk nooit verplicht om te groeten, maar ik ben ook niet verplicht om aardig te blijvenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik. Ja, m'n eigen schuld hè?
Ik moet je vandaag dus een paar keer extra koffie inschenken, én morgen moet ik het goed doen...
Nee, dit komt goed, ik dacht echt dat ik je al welkom had geheten. Dat komt ook doe al die verschillende SC's.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk nooit verplicht om te groeten, maar ik ben ook niet verplicht om aardig te blijven
Dot was er even ingetrapt en dacht kan die man dan ook niets aan doen dat hij UN wel en mij NIET ziet als hij overal zit.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dit komt goed, ik dacht echt dat ik je al welkom had geheten. Dat komt ook doe al die verschillende SC's.
Ja nu, maar vanochtend zat ik ook in DTS. Daar zat jij toch ook vanochtend?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot was er even ingetrapt en dacht kan die man dan ook niets aan doen dat hij UN wel en mij NIET ziet als hij overal zit.
Maar Dot zou Dot niet zijn om te kijken in welke SC GG aan het posten is. En wat schetst mijn verbazing![]()
Je zit momenteel alleen hierrrrrrrrrrrr![]()
Ja ik denk dat omdat ik jou daar zag én hier dat ik je al welkom had geheten. Ja nee ja, foutje van mij, is niet goed, gaat niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
Ja, daar zit ik ook en neem toch de moeite om jou hier goedemorgen te zeggen
Toen jij daar was was ik er nog nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik denk dat omdat ik jou daar zag én hier dat ik je al welkom had geheten. Ja nee ja, foutje van mij, is niet goed, gaat niet meer gebeuren.
Beter iets te vaak groeten dan te weinig, dat blijkt wel weer.
kut. Dit gaat fout.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen jij daar was was ik er nog niet![]()
OOk daar had je mijn iet gegroet volgens mij. Ik ga ff kijken
Hey Vinoquote:
Extra sterke dubbele espressoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ha die Vino_Tinto
Thee was het? Of koffie?
quote:
M'n telefoon stond op slaapmodus. Alles grijs en donker.quote:
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
M'n telefoon stond op slaapmodus. Alles grijs en donker.
Nee, dank jequote:
Ik had hem elders al aangenomen. Twee bakkies wordt en één koudquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jah wat is dit nu weer.... Nu bied ik het je aan en nou hoeft het niet?
Ja, dat is waar. Hoewel je zo'n bakkie altijd weer kunt opwarmen in de ping.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had hem elders al aangenomen. Twee bakkies wordt en één koud
A jakkes, dat vind ik zo goorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Hoewel je zo'n bakkie altijd weer kunt opwarmen in de ping.
Gracias. Toch ben ik reeds een genie volgens het Paroolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |