Dat is een slechte vertaling lijkt mij? De lichamen werden toen niet gevonden maar de eerdere overval had plaats op dezelfde plek.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat verhaal klopt voor geen kant.
Die overval en die 2 lichamen die gevonden zijn..welke connectie hebben die?
En usual suspects?
Lees ff dat artikel van der Bild, wat klopt er niet?quote:Op zondag 29 juni 2025 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
En usual suspects?
Hoe lang geleden?quote:Op zondag 29 juni 2025 19:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Was hier laatst ook niet iets aan de hand [mogelijke overval oid] met daders zoals beschreven in het artikel?
Niet zo heel lang geleden..Hooguit een paar weken geleden. Ik durf te wedden dat ik erover gelezen heb maar weet niet meer waar precies, en of het wel op dit forum was.quote:
Deze? In Doetinchem werd een vrouw overvallen tijdens haar wandeling, de dader was een jongen.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Niet zo heel lang geleden..Hooguit een paar weken geleden. Ik durf te wedden dat ik erover gelezen heb maar weet niet meer waar precies, en of het wel op dit forum was.
Nee. Het viel mij op vanwege de vrouwelijke mede-dader en haar outfit, dat ik dit eerder gelezen had.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Deze? In Doetinchem werd een vrouw overvallen tijdens haar wandeling, de dader was een jongen.
https://www.gelderlander.(...)ij%20de%20Koepeloven.
Een Europa zonder moffen?quote:Op zondag 29 juni 2025 19:49 schreef Viesdik het volgende:
Het Europa waar we allemaal van dromen toch?
Ik las gewoon de openingspost.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lees ff dat artikel van der Bild, wat klopt er niet?
Huh de lichamen waren toch gevonden door de wandelaar om 6:00 ‘s’ochtends?quote:Aanval op dezelfde locatie drie dagen eerder
Zeer mysterieus: Slechts drie dagen eerder, op 26 juni, vond er een overval plaats op de Tüshausweg – waarbij de twee lichamen werden gevonden !
Ik heb dit ook gelezen, dat was ook op dit forum. Ik weet alleen niet of dat ook in Duitsland was. Ook twee mensen in een luxe auto (dacht ik) en die vrouw had ook een soortgelijke omschrijving. Ik ga eens kijken of ik dat topic nog kan vinden.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:51 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee. Het viel mij op vanwege de vrouwelijke mede-dader en haar outfit, dat ik dit eerder gelezen had.
Maar maakt niet uit verder. Komt misschien nog wel aan het licht. Of niet.
quote:Op zondag 29 juni 2025 20:48 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook gelezen, dat was ook op dit forum. Ik weet alleen niet of dat ook in Duitsland was. Ook twee mensen in een luxe auto (volgens mij ook een bmw) en die vrouw had ook een soortgelijke omschrijving. Ik ga eens kijken of ik dat topic nog kan vinden.
Ja! Dat was het! Thx!quote:Op zondag 29 juni 2025 20:52 schreef Ed1234 het volgende:
Gevonden, dat was dit topic waar ik aan moest denken. Dat gebeurde ook op een begraafplaats.
NWS / Nieuw dieptepunt. Overval op een begraafplaats.
Die was het nietquote:
In Duitsland is men goed op wegquote:
Geniaal plan hoor, maar welke straf staat er op het niet terugbetalen van de toeslagen? Als je ze het land uit flikkert denk ik niet dat ze ook maar één cent gaan terugbetalen.quote:Op maandag 30 juni 2025 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom wordt die vrouw met haar kind niet vermist..
Keiharde afrekening binnen de familie. We moeten imo de regels in de EU voor eerwraak extreem gaan verhogen tot in de derde generatie. Bij bewezen eerwraak iedereen eruit en alles aan toeslagen terugbetalen.
Okay dus eerst uitzetten en dan doden of andersom?quote:Doodstraf in de EU voor eerwraak, tot aan de ouders van het slachtoffer toe. Die taal kennen ze.
Wat is dit voor gebazel man?quote:Op zondag 29 juni 2025 20:05 schreef marretak het volgende:
Rotterdam noemde ze vaak moord stad nummer 1 maar das dan ook soms relatief omdat hier meer mensen wonen vermoorden ze elkaar gewoon iets vaker maar bijv procentueel gezien en met dorpen vergeleken krijg je wellicht een totaal ander plaatje?
Maar ok ontopic : als jij die wandelaar zou zijn heb je echt de hoofdprijs der ongeluk gewonnen ofwat? Ewwww Alsof je opeens in de winter in een wak stapt?
Kalm aan, je hebt er geen idee van wat er nou precies gebeurd is..quote:Op maandag 30 juni 2025 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Keiharde afrekening binnen de familie. We moeten imo de regels in de EU voor eerwraak extreem gaan verhogen tot in de derde generatie. Bij bewezen eerwraak iedereen eruit en alles aan toeslagen terugbetalen.
Zorg maar voor elkaar… in plaats van wraak binnen de familie goed te keuren of je bek houden.
Walgelijk dit.
Doodstraf in de EU voor eerwraak, tot aan de ouders van het slachtoffer toe. Die taal kennen ze.
Misschien was ze gewoon op vakantie met haar kind.quote:Op maandag 30 juni 2025 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Alle mensen in zwarte SUV's zijn verdacht!!!quote:Op maandag 30 juni 2025 08:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit lijkt meer op die hele familie in Annecy die point blanc werden afgeschoten maar waarvan een meisje het overleefde.
Ook op een wandelpad. Trouwens ook de daders daar hadden een zwarte SUV.
De combi zwarte SUV en mensen en kinderen door de kop knallen is vooral een dingetjequote:Op maandag 30 juni 2025 08:40 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Alle mensen in zwarte SUV's zijn verdacht!!!
En gelukkig rijden er niet veel zwarte SUV's rond.....
Twee meisjes overleefden.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit lijkt meer op die hele familie in Annecy die point blanc werden afgeschoten maar waarvan een meisje het overleefde.
Dit was een actie van een geheime dienst. Ws Mossad.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:50 schreef maily het volgende:
[..]
Twee meisjes overleefden.
https://nos.nl/artikel/418505-moord-annecy-leek-wel-tv-serie
Dit idd, al die aannames weerquote:Op maandag 30 juni 2025 07:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kalm aan, je hebt er geen idee van wat er nou precies gebeurd is..
Dat weet ik wel zeker. Uiteraard gaat het hier om een mens met een piemel.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
En usual suspects?
Aannames weer.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Uiteraard gaat het hier om een mens met een piemel.
Misschien lag ze er net een half uur?quote:Op maandag 30 juni 2025 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Zorg maar voor elkaar… in plaats van wraak binnen de familie goed te keuren of je bek houden.
Walgelijk dit.
Doodstraf in de EU voor eerwraak, tot aan de ouders van het slachtoffer toe. Die taal kennen ze.
The homicide rate in Rotterdam is about 1.6 per 100,000 residents, slightly higher than The Hague (1.4 per 100,000 in 2024) and comparable to Amsterdam.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:05 schreef marretak het volgende:
Rotterdam noemde ze vaak moord stad nummer 1 maar das dan ook soms relatief omdat hier meer mensen wonen vermoorden ze elkaar gewoon iets vaker maar bijv procentueel gezien en met dorpen vergeleken krijg je wellicht een totaal ander plaatje?
Dat was bij die overval eerder. In dit geval hebben ze nog geen idee. Omdat deze moord en de eerdere overval op vrijwel dezelfde plek zijn, onderzoekt men of deze verband houden. Persoonlijk denk ik van niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ah okay ik zie alweer dat het om een Hendrik en Hijab gaat qua verdachten.
Blijf vooral links denken.
Die zwarte SUV hoort bij die eerdere overval. Staat totaal niet vast dat deze ook bij de moord hoort. Kunnen prima twee heel verschillende zaken, daders en auto's zijn.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:31 schreef Lospedrosa het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |