Die kans acht ik ook niet groot, maar die garantie heb je bij Mercedes/Ferrari/Aston Martin ook niet.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment weinig aanwijzingen die suggereren dat Red Bull er volgend jaar wel opeens weer helemaal bij zit. Laat staan met twee auto's.
Of stop een jaartje, zie je kind opgroeien, ga met Le Mans meedoen en wat andere endurance races rijden..quote:Op zondag 29 juni 2025 21:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Die kans acht ik ook niet groot, maar die garantie heb je bij Mercedes/Ferrari/Aston Martin ook niet.
En waarom zou je dan niet nog een jaartje bij het team blijven zitten waar je loyaal aan bent en nog een jaar contract hebt.
Als hij echt weg wilt kun je na dat eerste jaar een meer gefundeerde keuze maken.
Omdat er nu prutsers bij RB zitten, de goeden zijn een jaar geleden al vertrokken.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Die kans acht ik ook niet groot, maar die garantie heb je bij Mercedes/Ferrari/Aston Martin ook niet.
En waarom zou je dan niet nog een jaartje bij het team blijven zitten waar je loyaal aan bent en nog een jaar contract hebt.
Als hij echt weg wilt kun je na dat eerste jaar een meer gefundeerde keuze maken.
Ik denk niet dat dat laatste nog een overweging is voor Verstappen. Die kan met een gerust hart met pensioen en nooit meer nadenken over wat hij wel en niet kan doen financieel.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of stop een jaartje, zie je kind opgroeien, ga met Le Mans meedoen en wat andere endurance races rijden..
Als ie dan in Augustus zegt ik wil bij team X rijden, dan kan ie dag later tekenen bij het kruisje.
Andere kant, het is ook gewoon een zeer goed betaalde baan. Is ook wat waard.
Mwah, 9 van de 10 keer gaat het goed. Kijk maar bijv hoe BOR het deed terwijl hij met ALO in gevecht was.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Is het een idee om voor achterblijvers, zolang er een blauwe vlag voor je wordt gezwaaid, te verbieden om de auto voor je in te halen? Dus de regel met betrekking tot inhalen zoals bij een gele vlag maar dan alleen voor de achterblijvers in kwestie.
Op die manier motiveer je ze om die blauwe vlag snel in te lossen zodat ze weer kunnen racen.
Toch wel vaak dat rijders vooraan gehinderd worden door achterhoedegevechten als ze rijders willen lappen.
Doet me denken aan Baku met Sjors z'n Williamsquote:Op maandag 30 juni 2025 17:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nog even de beelden van het raken van het portaal, tijdens het ophalen van een gecrashde F2 auto:
[ twitter ]
tjongens jongens jongens.quote:Op maandag 30 juni 2025 17:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nog even de beelden van het raken van het portaal, tijdens het ophalen van een gecrashde F2 auto:
[ twitter ]
Een schorsing zorgt ervoor dat je 0 punten pakt, maar dit keer was het Antonelli die ervoor zorgde dat die 0 punten heeft gepakt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er zijn de afgelopen weken honderden artikelen geschreven en video's gemaakt over de mogelijkheid dat een strafpunt voor Max hem het WDC zou kunnen kosten. En het blijkt allemaal weer verloren energie want nu maakt het niets meer uit.
Mensen hebben geklikt en reclames gezien dus de media hebben er weer lekker aan verdiend.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er zijn de afgelopen weken honderden artikelen geschreven en video's gemaakt over de mogelijkheid dat een strafpunt voor Max hem het WDC zou kunnen kosten. En het blijkt allemaal weer verloren energie want nu maakt het niets meer uit.
Het zou het leven bijzonder makkelijk maken als je van tevoren al van alles weet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Saai ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:44 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het zou het leven bijzonder makkelijk maken als je van tevoren al van alles weet.
Dat en je hebt na iedere race de quotes van Herbert, Hill, Villeneuve en Ralf die uitgemolken worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:19 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Mensen hebben geklikt en reclames gezien dus de media hebben er weer lekker aan verdiend.
Verloren energie was het dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |