Waar is Ion?quote:Op zondag 29 juni 2025 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Aranburu zat eerst ook nog in de buurt, maar hij is inmiddels zoek.
Romeo en Adria hebben net de oversteek gemaakt, dat zouden nog aardige kampioenen zijn, anders wordt het dus al een renner van een ProTeam. We hopen natuurlijk op een fenomeen van Kern Pharma, hup Urko.
Ik heb fenomeen Urko ingeruild voor fenomeen Parra in een bepaald spelletje. Ik ben benieuwd of dat wel verstandig was.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Aranburu zat eerst ook nog in de buurt, maar hij is inmiddels zoek.
Romeo en Adria hebben net de oversteek gemaakt, dat zouden nog aardige kampioenen zijn, anders wordt het dus al een renner van een ProTeam. We hopen natuurlijk op een fenomeen van Kern Pharma, hup Urko.
Bobquote:Op zondag 29 juni 2025 17:47 schreef wimderon het volgende:
Luxemburg:
01 Kluckers Arthur Tudor Pro Cycling Team 03:14:47
02 Wirtgen Luc Tudor Pro Cycling Team + 11
03 Kess Alexandre Team Lotto-Kern Haus PSD Bank + 18
04 Valvasori Larry AC Bisontine + 18
05 Wallenborn Arno Tudor Pro Cycling Team U23 + 41
06 Jungels Bob INEOS Grenadiers + 41
07 Morang Mil Team Lotto-Kern Haus PSD Bank + 01:05
08 Bettendorff Loc Hrinkow Advarics + 01:05
09 Wenzel Mats Equipo Kern Pharma + 01:05
10 Kirsch Alex Lidl-Trek + 01:05
Die knakker die ernaast zit, met dat toontje alsof hij alles weet, trek ik bijzonder slecht.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Jeetje, Jos voorziet het Spaans Kampioenschap van commentaar.
Hij is iig goed verstaanbaar.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die knakker die ernaast zit, met dat toontje alsof hij alles weet, trek ik bijzonder slecht.
De achterlijke Britten hebben blijkbaar besloten dat het nuttig is om een timer in beeld te zetten in plaats van een normale kilometeraanduiding.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik begrijp er geen kut van wie er vooraan zitten in Engeland en hoe ver we nog moeten. Maar blijkbaar zit Ollie Knight op kop.
Stukje Oost-Amerikaquote:Op zondag 29 juni 2025 18:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De achterlijke Britten hebben blijkbaar besloten dat het nuttig is om een timer in beeld te zetten in plaats van een normale kilometeraanduiding.
Jon Mouldquote:Op zondag 29 juni 2025 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is iig goed verstaanbaar.
Weet je wie hij is? Deze John uit Wales ken ik niet.
Brennan gaat dit normaal gesproken niet meer winnen vanwege zijn mokerslechte ploeg.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zo te zien dus Knight, Doull, Bush, Thornley vooraan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |