Nee, zegt me niks. Waarom zou ik die moeten kennen?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:36 schreef Viesdik het volgende:
Je kent ze wel de trotse landverlaters (lees: landverraders) die met hun wappiecontent (waar ik overigens graag naar luister) nu openlijk mensen adviseren hetzelfde te doen: ga emigreren. Of juist begrip willen voor hun acties. Nee man, opkankeren en nooit meer terugkomen.
Maar weet je.. Zij blijven hun content gewoon delen op den socialen vanuit hun luxe verblijf aan de andere kant van de wereld.
Dan denk ik echt van uhhh.. Als je graag door het leven wil gaan als vrouw terwijl je van onze lieve heer een pielemans hebt gekregen. Moet je niet als nog willen profiteren van je mannelijkheid, snij dan je tyfuslul eraf en leg dezen op den bbqs.
Dat je emigreert uit Nederland, moet je lekker helemaal zelf weten. Maar ga dan niet elke dag tweets zitten sturen hoe kut het in Nederland is. Hou dan gewoon je bek en ga wijn verbouwen ofzo.
Ik ben geen wappie , wat nu?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is verstandig om Nederland te verlaten.
Iedereen is een wappie in de ogen van iemand.quote:
Ik ben geen wapquote:Op zondag 29 juni 2025 14:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Iedereen is een wappie in de ogen van iemand.
Er is iemand die jou een wap vindt. Ik ben het niet, maar er loopt ergens iemand die dat wel vindt.quote:
Ik voldoe niet aan de wap eisenquote:Op zondag 29 juni 2025 14:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Er is iemand die jou een wap vindt. Ik ben het niet, maar er loopt ergens iemand die dat wel vindt.
quote:Op zondag 29 juni 2025 14:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Er is iemand die jou een wap vindt. Ik ben het niet, maar er loopt ergens iemand die dat wel vindt.
Niet aan jouw wapeisen, maar dus wel aan de wapeisen van een ander.quote:
Dan zal men mij vast woke vindenquote:Op zondag 29 juni 2025 14:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Niet aan jouw wapeisen, maar dus wel aan de wapeisen van een ander.
Zo noemt de één de VVD links en de anders weer rechts.quote:
Raarw gedoe iddquote:Op zondag 29 juni 2025 15:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo noemt de één de VVD links en de anders weer rechts.
Nee die zitten meer in Zuid-Amerika.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:16 schreef Drxx het volgende:
Van die verrekte mongols die al 30 jaar in Canada wonen en dan nog steeds CDA/VVD stemmen om mijn levenskwaliteit in mijn Nederland te vernietigen. Letterlijke nazi's.
Ik mis Halsema in je ziedende verhaal.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:36 schreef Viesdik het volgende:
Je kent ze wel de trotse landverlaters (lees: landverraders) die met hun wappiecontent (waar ik overigens graag naar luister) nu openlijk mensen adviseren hetzelfde te doen: ga emigreren. Of juist begrip willen voor hun acties. Nee man, opzouten en nooit meer terugkomen.
Maar weet je.. Zij blijven hun content gewoon delen op den socialen vanuit hun luxe verblijf aan de andere kant van de wereld.
Dan denk ik echt van uhhh.. Als je graag door het leven wil gaan als vrouw terwijl je van onze lieve heer een pielemans hebt gekregen. Moet je niet als nog willen profiteren van je mannelijkheid, snij dan je tyfuslul eraf en leg dezen op den bbqs.
Dat je emigreert uit Nederland, moet je lekker helemaal zelf weten. Maar ga dan niet elke dag tweets zitten sturen hoe kut het in Nederland is. Hou dan gewoon je bek en ga wijn verbouwen ofzo.
Zo beter?quote:Op maandag 30 juni 2025 09:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik mis Halsema in je ziedende verhaal.
Probeer het uit.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:35 schreef SuperNeger het volgende:
Respect wel voor die mensen.
Ik zou misschien ook wel willen, fuck Nederland
Ik ben wel eens in het buitenland geweest en valt me echt op hoe gemoedelijk het allemaal is. In sommige landen heb je ook vrij weinig moslims. En dan zie je een keer een vrouw met hoofddoek maar het is dan een Indonesische of zo.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:43 schreef Horzula het volgende:
[..]
Probeer het uit.
En kom dan terug.
Dat heb ik ook twee keer gedaan.
Ook al die toen jonge Turken (dubbel paspoort) die na de ineenstorting van het bullshit-verhaaltje over 'de arme gastarbeiders' nodig in Turkije wilden wonen gewoon weer terug laten komen. (en een beetje knuffelen).
Duitsland zit weer wel vol met Turken met dito 'Ottomaanse'nieuwbouw moskeeën (net zoals de -naar mijn mening- in de verkeerde bouwstijl opgetrokken 'Westermoskee'). Maar die zijn altijd véél korter gehouden dan de Turken in Nederland. Ok in G.B. zitten Turken. In beide landen zijn die altijd verbaasd als ik precies weet wat ik van die mensen kan verwachten.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:44 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in het buitenland geweest en valt me echt op hoe gemoedelijk het allemaal is. In sommige landen heb je ook vrij weinig moslims. En dan zie je een keer een vrouw met hoofddoek maar het is dan een Indonesische of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |