Wat zullen jullie lekker slapen, én geen herrie én de wetenschap dat die griezels weg zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:44 schreef Blues het volgende:
Het is boven in de slaapkamer zo heerlijk stil qua geknaag geritsel geschuifel gezoemel![]()
![]()
![]()
![]()
Net gekeken, 29 (warmte blijf hangen, ingesloten balkon)quote:
Dat park staat op B en mijn lijstje voor komende vakantiequote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:38 schreef Candaasje het volgende:
Wij overnachten in een motel mét airco. Dat was het belangrijkste. Het is prima, schoon en koel. Weliswaar met spachelputz tegen het plafond en gekke groene verlichting![]()
We zitten vlakbij een attractiepark dat zich helemaal heeft gericht op (interactieve) simulaties en je kunt kennelijk aan een barretje met een drankje zitten dat aan een luchtballon op 35m hangt![]()
Het is dat we morgen nog ~8 uur moeten rijden en dat ik graag naar de beestjes terug wil, én we hier in midden Frankrijk zitten met veel te hoge temperaturen. Maar anders had ik best nog dagje pretpark willen doen (Futuroscope heet het, bij iemand bekend? )
Ohja, de konijnen bakken zichzelf al het grootste deel van de dag in hun tuinhuisje, zag ik op de camera. Waarom ze zo nodig een diep, koel hol moesten graven in de ren mag joost Vinny/Jura weten
Ik plak niet aan bed vast maar aan Elin die blijkbaar huidcontact wil, schuif ik eeg schuift ze meequote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:48 schreef Tele6 het volgende:
Hier is het buiten nog steeds warmer dan binnen, maar alsnog deuren en ramen op kiepstand gezet want ik ga niet om 2:00 opstaan om de ramen open te doen.
Ik kijk uit naar normaal koel slapen morgenavond.
* Tele6 aan bed vastplakt
Dank!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat park staat op B en mijn lijstje voor komende vakantiewe gaan naar een camping niet superver ervandaan.
Fijn dat je motel schoon en koel isgoede reis nog morgen!
Ja wij gaan ook meestal voor of najaar, maar oktober is wel best laat. En we gaan met de camper dus dan zou het wel gaan om de hele regio, liefst ook de picos. Maar dat is dus echt het weer afwachten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dank!
Grappig! Ben wel benieuwd, het is een heel ander soort park dan de traditionele met veel coasters e.d.
@:gcjoel : wij hebben ook heel mooie vakanties gehad in september qua weer. Sterker nog, ik vond onze huidige vakantie echt te warm voor wat we wilden doen, en voor een dagje stad zou ik al helemaal wat koeler sterk prefereren
Een van onze katten doet dat sinds een paar nachten ook, rare katquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik plak niet aan bed vast maar aan Elin die blijkbaar huidcontact wil, schuif ik eeg schuift ze mee
ik heb er niks mee te maken!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:38 schreef Candaasje het volgende:
Wij overnachten in een motel mét airco. Dat was het belangrijkste. Het is prima, schoon en koel. Weliswaar met spachelputz tegen het plafond en gekke groene verlichting![]()
We zitten vlakbij een attractiepark dat zich helemaal heeft gericht op (interactieve) simulaties en je kunt kennelijk aan een barreltje met een drankje zitten dat aan een luchtballon op 35m hangt![]()
Het is dat we morgen nog ~8 uur moeten rijden en dat ik graag naar de beestjes terug wil, én we hier in midden Frankrijk zitten met veel te hoge temperaturen. Maar anders had ik best nog dagje pretpark willen doen (Futuroscope heet het, bij iemand bekend? )
Ohja, de konijnen bakken zichzelf al het grootste deel van de dag in hun tuinhuisje, zag ik op de camera. Waarom ze zo nodig een diep, koel hol moesten graven in de ren mag joost Vinny/Jura weten
Jazeker! Daar zit een mooie klont goedkope hotels omheen en we rijden daar dan soms langs op ons huis-huis-verkeer tussen NL en SP. We overnachten er een enkele keer in een van die goedkope hotels.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:38 schreef Candaasje het volgende:
Futuroscope heet het, bij iemand bekend?
Oh, lekker op een warme dag als deze; rennen haasten vliegen stressenquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:52 schreef Blues het volgende:
Zit je rustig je ontbijtje te eten, zie je ineens dat je vroege dienst hebt![]()
![]()
Als een idioot hier naar toe gesjeesd![]()
Auto op betaalde P gezet (dichtbij zkh) 3 minuten te laat. Telefoons al roodgloeiend, patiënten voor mn balie
Pfffffffffffffffffffff heb een uur nodig gehad om ff af te schalen qua stretsssss
Woeps!quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:52 schreef Blues het volgende:
Zit je rustig je ontbijtje te eten, zie je ineens dat je vroege dienst hebt![]()
![]()
Auto op betaalde P gezet (dichtbij zkh) 3 minuten te laat. Telefoons al roodgloeiend, patiënten voor mn balie
Pfffffffffffffffffffff heb een uur nodig gehad om ff af te schalen qua stretsssss
Oh da’s zo moeilijk weer rustig worden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:52 schreef Blues het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |