abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218094732
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:44 schreef Blues het volgende:
Het is boven in de slaapkamer zo heerlijk stil qua geknaag geritsel geschuifel gezoemel *O* *O* *O* *O* *O*
Wat zullen jullie lekker slapen, én geen herrie én de wetenschap dat die griezels weg zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_218094771
Hier is het beneden 25 geloof ik. Wel alles screens en schermen naar beneden maar de deur is wel geregeld open geweest. Boven ruim 28 denk ik. Er is een kind naar zolder onder de airco gaan liggen en de andere is van zolder gehaald en ligt naast ons in z'n campingbedje. Airco pruttelt zachtjes een koel briesje O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218095192

Eens zien of dit lukt (qua muggen vooral).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218095207
30 graden in de slaapkamer nu :% buiten is het nog ruim 28...
Dat wordt een leuke nacht.
pi_218095243
Wij overnachten in een motel mét airco. Dat was het belangrijkste. Het is prima, schoon en koel. Weliswaar met spachelputz tegen het plafond en gekke groene verlichting :+

We zitten vlakbij een attractiepark dat zich helemaal heeft gericht op (interactieve) simulaties en je kunt kennelijk aan een barretje met een drankje zitten dat aan een luchtballon op 35m hangt :D

Het is dat we morgen nog ~8 uur moeten rijden en dat ik graag naar de beestjes terug wil, én we hier in midden Frankrijk zitten met veel te hoge temperaturen. Maar anders had ik best nog dagje pretpark willen doen (Futuroscope heet het, bij iemand bekend? )

Ohja, de konijnen bakken zichzelf al het grootste deel van de dag in hun tuinhuisje, zag ik op de camera. Waarom ze zo nodig een diep, koel hol moesten graven in de ren mag joost Vinny/Jura weten :')
pi_218095477
Buiten 24 *O*
pi_218095528
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 23:06 schreef Blues het volgende:
Buiten 24 *O*
Net gekeken, 29 (warmte blijf hangen, ingesloten balkon)
pi_218095719
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 22:38 schreef Candaasje het volgende:
Wij overnachten in een motel mét airco. Dat was het belangrijkste. Het is prima, schoon en koel. Weliswaar met spachelputz tegen het plafond en gekke groene verlichting :+

We zitten vlakbij een attractiepark dat zich helemaal heeft gericht op (interactieve) simulaties en je kunt kennelijk aan een barretje met een drankje zitten dat aan een luchtballon op 35m hangt :D

Het is dat we morgen nog ~8 uur moeten rijden en dat ik graag naar de beestjes terug wil, én we hier in midden Frankrijk zitten met veel te hoge temperaturen. Maar anders had ik best nog dagje pretpark willen doen (Futuroscope heet het, bij iemand bekend? )

Ohja, de konijnen bakken zichzelf al het grootste deel van de dag in hun tuinhuisje, zag ik op de camera. Waarom ze zo nodig een diep, koel hol moesten graven in de ren mag joost Vinny/Jura weten :')
Dat park staat op B en mijn lijstje voor komende vakantie :D we gaan naar een camping niet superver ervandaan.

Fijn dat je motel schoon en koel is O+ goede reis nog morgen!
pi_218095724
Hier is het buiten nog steeds warmer dan binnen, maar alsnog deuren en ramen op kiepstand gezet want ik ga niet om 2:00 opstaan om de ramen open te doen.

Ik kijk uit naar normaal koel slapen morgenavond.

* Tele6 aan bed vastplakt
pi_218095849
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 23:48 schreef Tele6 het volgende:
Hier is het buiten nog steeds warmer dan binnen, maar alsnog deuren en ramen op kiepstand gezet want ik ga niet om 2:00 opstaan om de ramen open te doen.

Ik kijk uit naar normaal koel slapen morgenavond.

* Tele6 aan bed vastplakt
Ik plak niet aan bed vast maar aan Elin die blijkbaar huidcontact wil, schuif ik eeg schuift ze mee :%
pi_218096378
Het was hier om 1u vannacht nog 25+ graden :'( het is nu 21, heb alles open staan. Wel eerste echt slechte nacht door de warmte. Maargoed, vanaf vanavond is het weer normaal *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 juli 2025 @ 07:17:17 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218096513
23:30-5u geslapen... Kort maar wel krachtig.
Nu weer op kantoor. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_218096703
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 23:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat park staat op B en mijn lijstje voor komende vakantie :D we gaan naar een camping niet superver ervandaan.

Fijn dat je motel schoon en koel is O+ goede reis nog morgen!
Dank!

Grappig! Ben wel benieuwd, het is een heel ander soort park dan de traditionele met veel coasters e.d.

@gcjoel : wij hebben ook heel mooie vakanties gehad in september qua weer. Sterker nog, ik vond onze huidige vakantie echt te warm voor wat we wilden doen, en voor een dagje stad zou ik al helemaal wat koeler sterk prefereren :Y
  woensdag 2 juli 2025 @ 08:04:47 #214
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218096789
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2025 07:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dank!

Grappig! Ben wel benieuwd, het is een heel ander soort park dan de traditionele met veel coasters e.d.

@:gcjoel : wij hebben ook heel mooie vakanties gehad in september qua weer. Sterker nog, ik vond onze huidige vakantie echt te warm voor wat we wilden doen, en voor een dagje stad zou ik al helemaal wat koeler sterk prefereren :Y
Ja wij gaan ook meestal voor of najaar, maar oktober is wel best laat. En we gaan met de camper dus dan zou het wel gaan om de hele regio, liefst ook de picos. Maar dat is dus echt het weer afwachten.
pi_218096906
Het is hier de afgelopen dagen überhaupt te warm geweest om iets te doen :') vandaag vijftien graden, dat had dan van mij ook weer niet gehoeven.

Net aan de andere kant van onze berg is het de afgelopen dagen alleen bewolkt geweest en een graad of 20 a 25.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_218096989
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 00:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik plak niet aan bed vast maar aan Elin die blijkbaar huidcontact wil, schuif ik eeg schuift ze mee :%
Een van onze katten doet dat sinds een paar nachten ook, rare kat :D

Van 1 tot 7 geslapen, niet slecht. Maar hopelijk is het komende nacht koeler in de slaapkamer.
pi_218097200
Mogge!

Best prima geslapen maar na 6.30 was het wel klaar. Lekker nog liggen doezelen
Op het schaduw balkon was het net 27 gr., de tomaatjes staan ook weer buiten.
  woensdag 2 juli 2025 @ 09:35:30 #218
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218097487
quote:

We zitten vlakbij een attractiepark dat zich helemaal heeft gericht op (interactieve) simulaties en je kunt kennelijk aan een barreltje met een drankje zitten dat aan een luchtballon op 35m hangt :D

ik heb er niks mee te maken!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 2 juli 2025 @ 09:38:28 #219
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218097507
tevens was de temperatur hier vanmorgen 20 graden, sliep ik prima
en..

vertelde ik niet een dag of wat geleden dat de fitbit helpdesk alleen open is van 0:00 tot 12, nouja, nu is het 09:00 en is de helpdesk ineens open tussen 12:00 en 24:00 .. JAJA 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_218097666
Zit je rustig je ontbijtje te eten, zie je ineens dat je vroege dienst hebt :o :o :o
Als een idioot hier naar toe gesjeesd :o :o Auto op betaalde P gezet (dichtbij zkh) 3 minuten te laat. Telefoons al roodgloeiend, patiënten voor mn balie :o
Pfffffffffffffffffffff heb een uur nodig gehad om ff af te schalen qua stretsssss :P
pi_218097738
quote:
Futuroscope heet het, bij iemand bekend?
Jazeker! Daar zit een mooie klont goedkope hotels omheen en we rijden daar dan soms langs op ons huis-huis-verkeer tussen NL en SP. We overnachten er een enkele keer in een van die goedkope hotels.

Het Futuroscope zelf ben ik natuurlijk nooit geweest, ben wel heel benieuwd wat @Tele6 er van gaat vinden :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218097749
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 09:52 schreef Blues het volgende:
Zit je rustig je ontbijtje te eten, zie je ineens dat je vroege dienst hebt :o :o :o
Als een idioot hier naar toe gesjeesd :o :o Auto op betaalde P gezet (dichtbij zkh) 3 minuten te laat. Telefoons al roodgloeiend, patiënten voor mn balie :o
Pfffffffffffffffffffff heb een uur nodig gehad om ff af te schalen qua stretsssss :P
Oh, lekker op een warme dag als deze; rennen haasten vliegen stressen :N

Succes met afkoelen en kalmeren!
pi_218097755
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2025 09:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ik heb er niks mee te maken!
:D

Had best gezellig geweest, zo in de lucht een drankje doen :{w
pi_218097780
quote:
Woeps!

Rot begin van de dag is dat.
pi_218097802
quote:
Oh da’s zo moeilijk weer rustig worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')