abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 29 juni 2025 @ 11:06:03 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218071626

Al dan niet met kaas...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 29 juni 2025 @ 11:09:06 #2
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218071637
Het zijn allemaal warme dingen die vandaag moeten gebeuren ;( Stofzuigen, 2 ramen zemen in de volle zon (voor de screens), monsterstrijk, stofzuigen, tomaten dieven. En ja, dat moeten wij nu doen. Dit gaat flink zweten worden vandaag. Even doorzetten maar :)
Spoilers!
  zondag 29 juni 2025 @ 11:09:54 #3
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218071643
Het wordt vandaag niet overdreven warm, 27 graden. Zelfs morgen niet. Dinsdag en woensdag wel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218071765
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het zijn allemaal warme dingen die vandaag moeten gebeuren ;( Stofzuigen, 2 ramen zemen in de volle zon (voor de screens), monsterstrijk, stofzuigen, tomaten dieven. En ja, dat moeten wij nu doen. Dit gaat flink zweten worden vandaag. Even doorzetten maar :)
Ramen zemen in de volle zon: goed voor strepen. *O*
Strijk: vanavond één bloes/ shirt voor werkdag morgen.

En morgen vroeg opstaan en in de relatieve koelte aan de slag en een siësta doen.
  zondag 29 juni 2025 @ 11:28:17 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218071776
quote:
3s.gif Op zondag 29 juni 2025 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt vandaag niet overdreven warm, 27 graden. Zelfs morgen niet. Dinsdag en woensdag wel.
Hier is de voorspelling dat het morgen de warmste dag vd week wordt :P

Code geel ook alleen voor morgen 10:00 uur t/m overmorgen 10:00 uur.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218071834
Hier zouden dingen gedaan moeten worden, niet zoveel als bij LS, maar zolang er niemand doodgaat wanneer ik ze niet doe is de keus snel gemaakt.

Straks wanneer de zon op t balkon is wel nog een zoom in een blouse en broek maken en beiden strijken want vanavond etentje. De rest van de vouw en strijk was komt wel een keer

Hier lijkt het dinsdag 35 gr te worden en woensdag 32 gr. dinsdagochtend wel even naar de boot maar ‘s middags niet en morgen ook thuiswerken
We have far more in common than that which devides us..
pi_218071838
Ik had gisteren dat vrijgezellenfeest en @Lucky_Strike wenste me nog succes met al het gedoe O+

Het is helemaal goedgekomen. De activiteiten waren nogal meh maar de bruid had een leuke dag. We hadden een paar uur in een klimbos en een VR moordspel geboekt bij een bedrijf waar je de meest uiteenlopende activiteiten kan doen. Van tevoren was ik een beetje bang dat de schoonzus geen goede tijd zou hebben in het klimbos en dat klopte. Ze is niet fit en sportief en daar is helemaal niks mis mee, maar we hadden er meer rekening mee moeten houden en niet af moeten gaan op haar "als jullie dit zo graag willen dan doe ik gewoon m'n best om mee te komen". Nu was het na 15min tranen en heeft ze de rest van de activiteit op een bankje gezeten. En er waren zó veel dingen geweest om te doen die ze wel zou hebben gekund.

VR moordspel was een escape room behalve dat je gewoon buiten aan een picknicktafel zat en een van de mensen in je groepje in een VR-bril de escape room zag _O- je kon niet in VR door de escape room lopen, alleen maar op dingen klikken en dan naar ze kijken. We hebben de moord niet opgelost maar we waren er bijna.

Ik had pastasalade, salade, meloen, stokbrood, vega gehaktballetjes in tomatensaus, wraprolletjes roomkaas komkommer, caprese spiesjes, en wat van de k&k tapas (pepertjes, zongedroogde tomaatjes) voorbereid. Had bij het maken van de wraprolletjes in m'n vinger gesneden dus dat was nogal balen, maar gelukkig heeft een van de andere vriendinnen van de bruid me nog geholpen met afmaken van de salades en zo. Voor de schoonzus die niks lustte had ik wraprolletjes met kipfilet en komkommer gemaakt (geen roomkaas). Ze heeft daarnaast nog meloen en stokbrood gegeten. Dat is wel een maaltijd ^O^ :X

Maar goed. Al m'n moeite werd gewaardeerd, de vleeseters hebben niet geklaagd over de vega gehaktballetjes (het waren die van ikea), degene met notenallergie heeft overleefd. *G*
We hebben nog tot 22:00 op m'n balkon gezeten, mooie zonsondergang erbij, een van de anderen had speciaalbier en cider meegenomen, dus we hoefden niet meer naar de stad of zo. Ik vind het mooi geregeld :D

Nu maar eens opstaan en kijken of de vaatwasser al m'n vaat schoon gekregen heeft :P
pi_218071862
In totaal waren we aan eten & drank ¤75 kwijt voor 8 personen. Dat is iig beduidend goedkoper dan een restaurant en daarna de stad in :D
pi_218071863
@Kaatje1 wat voor etentje heb je?
pi_218071928
Dat klinkt als een hele goede dag, vooral ook voor de bruid. En niet mee kunnen komen, jammer maar dat is dan maar zo, ik ging dan altijd foto’s maken :D

Ga uiteten met zus, broer en schoonzus. Dat doen we een paar keer per jaar, tenminste da’s de opzet. Laatste keren is het bij mij thuis geweest na de operatie van mijn zus. Maar die kan nu ook weer wat langer zitten.
pi_218072018
Succes @Lucky_Strike voldoende pauzes en water :% :%

En ik had een soort tekenfilm in mijn hoofd over de zwaluwen die de kat van @Barreltje aanvielen met zo'n muziekje eronder :D :X

En *G* dat de dag goed verlopen is bij @Tele6
Gisteravond op terras zagen we een groep mannen lopen met een man in zo'n warm oranjeleeuwpak :') Die moest vanalles doen en kreeg dan applaus en gejoel _O- hij zweette zich rot.

Wij geen plannen O+ Tot laat vannacht naar Glastonbury gekeken, Neil Young etc *G* Laat opgestaan, handdoekenwasje zit erin, brunchje ook.
g is vandaag onder de pannen door golfen/F1 te kijken. Het is hier nog redelijk koel, vooral in de tuinkamer, dus na fietstochtje en krant, NiB , lesje pianospelen doen en vanavond nog een wandelingetje, beviel gisteravond ook goed omdat rond 20 uur te doen.
Oh ja! Als picnic geweest is ga ik een havermout/appel/rozijnen cake bakken als ontbijtcake :9
Nog wel de winterwortels en noten kopen die ik vergeten was te bestellen :6
Done.

Eetze gezellig @Kaatje1

Komende werkweek zijn weer normale dagen, dus morgen lekker in de airco (vestje mee, want die staat altijd hoog) en dinsdag een binnendag.

Hopelijk komt de WBV komende week, al ruim een week hoor ik in de hoek van de slaapkamer ergens tussen de 1e en 2e plafondbalken houtworm/boktor of iets. Er ligt nu ook al wat heel klein zaagsel op mijn nachtkastje :X

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 29-06-2025 13:32:42 ]
  zondag 29 juni 2025 @ 12:12:54 #12
63722 z80
I fink you freaky
pi_218072031
De wasmachine piept om duidelijk te maken dat deze klaar is. Moet ik toch van mijn stoel af.

En ik ben een konijnenhol in het duiken.
IPv6 naar IPv4 portforward. Maar dan zo goedkoop mogelijk.
En dan kom je een heleboel zooi tegen die niet meer van toepassing is, prijzen/aanbiedingen die te goed zijn om waar te zijn. En dat klopt dan ook. Na de test periode gaan de prijzen naar max, met een ramp om er weer vanaf te komen.

Nu het feste-ip.net stuk aan het uitpluizen. Waarom zo goedkoop. Wat de anaconda in het gras.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_218072257
Hier is het bewolkt en een graad of 24.
We zijn in de tuin aan het werk; warm zat :P

Ontbijt van vanochtend: de luxe tijd is weer begonnen met verse bessen. Eigen appelmoes, eigen walnoten :9
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 29 juni 2025 @ 13:03:17 #14
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218072373
Ik heb ook elke dag verse bessen O+ Lang niet zo veel als jullie maar net te veel om gelijk op te eten dus ik heb ook al wat ingevroren voor de magere seizoenen.

Het is hier een graad of 27 en heel drukkend. Nu dus even in de schaduw met ijskoud water. We schieten erg op gelukkig.

@AnneX, morgen vroeg beginnen en siësta zit er niet in. Er moet gewoon de hele week gewerkt worden. En dinsdag en woensdagavond zijn er afspraken. Ik heb zelf de middagen wel vrij maar de komende drie dagen is het ook niet echt een optie om in de zon iets te doen. Maar elke dag een kwartiertje ga ik zeker proberen.

Die strepen op de ramen kan me niet schelen, er zit toch een screen voor :+
Spoilers!
pi_218072656
Hier gingen mensen potentieel dood als ik niks deed dus toch maar gaan werken :P
In het hitteplan. Altijd weer blij met de afkoelmomenten in de auto met airco.
En er waren vele aanboden van koude drankjes O+

Thuisgekomen was wasje 1 klaar, wasje 2 zit er nu in.
Mezelf onder de douche gegooid en buiten was afhalen/ophangen en bed verschonen doe ik lekker niks meer. Oh ja: ijs eten. Dat wel nog.

@Tele6 klinkt als een grotendeels geslaagde dag (behalve het fysiek sportieve deel dan. Altijd lastig plannen met diverse niveaus van fitheid en voorkeuren).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218072680
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 13:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier gingen mensen potentieel dood als ik niks deed dus toch maar gaan werken :P
In het hitteplan. Altijd weer blij met de afkoelmomenten in de auto met airco.
En er waren vele aanboden van koude drankjes O+

Thuisgekomen was wasje 1 klaar, wasje 2 zit er nu in.
Mezelf onder de douche gegooid en buiten was afhalen/ophangen en bed verschonen doe ik lekker niks meer. Oh ja: ijs eten. Dat wel nog.

@:Tele6 klinkt als een grotendeels geslaagde dag (behalve het fysiek sportieve deel dan. Altijd lastig plannen met diverse niveaus van fitheid en voorkeuren).
Respect voor jou, zuster Cat *O*
Ik vond vroegah in de VP huizen met het douchen vd bewoners het altijd zo moordend heet🥵
Dat zal bij mensen thuis nog eel wat graadjes erger zijn!

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 29-06-2025 14:00:52 ]
pi_218072814
De zon is bijna op het balkonbed, dus zo naar binnen verhuizen.

Voor de motorrijders onder ons, ik woon aan een lange doorgaande weg waar het zeer verleidelijk is hard te rijden (niet iedereen is onder de indruk van stoplichten), maar zie vandaag enorm veel rijders met kort broek, bloot bovenlijf, dames met mini topjes. Da’s toch niet echt slim, wanneer je valt en doorschuift ben je een grote schaafwond
pi_218072869
Had al op invoeren gedrukt maar was nog niet klaar. Is beschermende kleding niet verplicht zoals een helm?
pi_218072981
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Had al op invoeren gedrukt maar was nog niet klaar. Is beschermende kleding niet verplicht zoals een helm?
Die idioten sjezen hier ook langs. 8)7

De enige goede plek is voor/achter de ventilator.
MnX is lunchen buiten de deur en mocht rijden. In de Maserati 😂

@Tele6 wat fijn, dat de dag gister goed is verlopen. Na alle doem scenarios. .
  zondag 29 juni 2025 @ 14:14:02 #20
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218073011
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Een (goedgekeurde) helm is uiteraard wél verplicht, motorkleding niet.
pi_218073072
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Een (goedgekeurde) helm is uiteraard wél verplicht, motorkleding niet.
Dat een helm verplicht is weet ik maar een heel hoofd en een lijf alsof je een blokrasp hebt gebruikt ipv een spons brrrr
  zondag 29 juni 2025 @ 14:23:34 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218073103
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat een helm verplicht is weet ik maar een heel hoofd en een lijf alsof je een blokrasp hebt gebruikt ipv een spons brrrr
In het gunstigste geval..
  Moderator zondag 29 juni 2025 @ 15:32:59 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218074043
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:11 schreef AnneX het volgende:

[..]
Die idioten sjezen hier ook langs. 8)7

In een Maserati? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218074083
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 15:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]
In een Maserati? :+
Speelgoed voor grote mannen. 😎
#don’t care.
  zondag 29 juni 2025 @ 15:49:20 #25
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218074285
quote:
7s.gif Op zondag 29 juni 2025 12:42 schreef sigme het volgende:
Hier is het bewolkt en een graad of 24.
We zijn in de tuin aan het werk; warm zat :P

Ontbijt van vanochtend: de luxe tijd is weer begonnen met verse bessen. Eigen appelmoes, eigen walnoten :9
[ afbeelding ]
Dit is voor de hele week ontbijt toch onniedan :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')