Ik had gisteren dat vrijgezellenfeest en
@Lucky_Strike wenste me nog succes met al het gedoe

Het is helemaal goedgekomen. De activiteiten waren nogal meh maar de bruid had een leuke dag. We hadden een paar uur in een klimbos en een VR moordspel geboekt bij een bedrijf waar je de meest uiteenlopende activiteiten kan doen. Van tevoren was ik een beetje bang dat de schoonzus geen goede tijd zou hebben in het klimbos en dat klopte. Ze is niet fit en sportief en daar is helemaal niks mis mee, maar we hadden er meer rekening mee moeten houden en niet af moeten gaan op haar "als jullie dit zo graag willen dan doe ik gewoon m'n best om mee te komen". Nu was het na 15min tranen en heeft ze de rest van de activiteit op een bankje gezeten. En er waren zó veel dingen geweest om te doen die ze wel zou hebben gekund.
VR moordspel was een escape room behalve dat je gewoon buiten aan een picknicktafel zat en een van de mensen in je groepje in een VR-bril de escape room zag

je kon niet in VR door de escape room lopen, alleen maar op dingen klikken en dan naar ze kijken. We hebben de moord niet opgelost maar we waren er bijna.
Ik had pastasalade, salade, meloen, stokbrood, vega gehaktballetjes in tomatensaus, wraprolletjes roomkaas komkommer, caprese spiesjes, en wat van de k&k tapas (pepertjes, zongedroogde tomaatjes) voorbereid. Had bij het maken van de wraprolletjes in m'n vinger gesneden dus dat was nogal balen, maar gelukkig heeft een van de andere vriendinnen van de bruid me nog geholpen met afmaken van de salades en zo. Voor de schoonzus die niks lustte had ik wraprolletjes met kipfilet en komkommer gemaakt (geen roomkaas). Ze heeft daarnaast nog meloen en stokbrood gegeten. Dat is wel een maaltijd
Maar goed. Al m'n moeite werd gewaardeerd, de vleeseters hebben niet geklaagd over de vega gehaktballetjes (het waren die van ikea), degene met notenallergie heeft overleefd.

We hebben nog tot 22:00 op m'n balkon gezeten, mooie zonsondergang erbij, een van de anderen had speciaalbier en cider meegenomen, dus we hoefden niet meer naar de stad of zo. Ik vind het mooi geregeld

Nu maar eens opstaan en kijken of de vaatwasser al m'n vaat schoon gekregen heeft