Caribou?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan gaan we nog even door als het feest is![]()
Caribou begint om 0:00 die kan ik ook nog wel meepikken.
Glastonbury is een beetje verworden tot een Toyota Prius of niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan gaan we nog even door als het feest is![]()
Caribou begint om 0:00 die kan ik ook nog wel meepikken.
Als je niet met je eigen helicopter komt hoor je er niet meer bij. Helemaal die kant op rijden is passe.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glastonbury is een beetje verworden tot een Toyota Prius of niet?
Zegt de user die de verwezelijking is van Blackpool.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glastonbury is een beetje verworden tot een Toyota Prius of niet?
Las dat Rod Stewart een half miljoen bij moest leggen om op te kunnen treden, het is meer de tijd van de brave nerd op de zolderkamer met zijn synthesizers en pc'tje.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niet met je eigen helicopter komt hoor je er niet meer bij. Helemaal die kant op rijden is passe.
Dit gaat je counteren hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zegt de user die de verwezelijking is van Blackpool.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zegt de user die de verwezelijking is van Blackpool.
Teveel wit dus ik kies 5quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Welk overtrek zal ik eens gebruiken. Ik wil jullie input. Ik heb er heel veel want ik heb een gat in m'n hand.
1) wit met roze en gele bloemen
2) wit met zwarte stipjes
3) wit met zwarte bloemen
4) wit met alleen bij het voeteneind bloemen
5) lila
6) wit met gele veldbloemen
7) geel met een wit printje
My god
Dat mag.quote:
Grazie haffna, compadrequote:
Zo erg daar in het hoge noorden?quote:Op zondag 29 juni 2025 00:02 schreef CherryLips het volgende:
Sleep m'n ventilator overal met me mee.
Vier of vijf van deze kopen en je huis is erg prettig vertoeven, haal je met gemak de 100 jaar oud ook nog,quote:Op zondag 29 juni 2025 00:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hetiswarm.nl/quote:Op zondag 29 juni 2025 00:02 schreef CherryLips het volgende:
huehue?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |