Nou ja as ik nu niet ga slapen dan wordt het zuipen tot na middernacht en dan is morgen de dag naar de klote. Zo eerlijk moeten we zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er bewondering voor dat je elke avond zo vroeg naar bed ga
Is Paramount zie ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat is prime toch? Heb ik niet.
Oh dit vind ik wel perfect.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond vandaag al te warm. Stond daar spijkerbroeken te passen met een natte rug
Modiquote:
Dat was het in 2015 al. Nou was de sport toen al rap in opmars, maar ik denk niet genoeg om die campings in België te vullen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Max Verstappen heeft inmiddels veel kapot gemaakt voor de sport, ooit een pedant miljonairsfeestje, nu een carnavalesk gebeuren voor oversekste dronken tokkies die "gezellig" op zijn Hollands feesten.
Bedankt voor je bijdrage Modiquote:
Is toch zo afgekoeld als je 'm aanzet als je weer op je kamer bentquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze hier niet aangezet vandaag
Ik zit nu in de lobby, mijn kamer heeft niet eens airco.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch zo afgekoeld als je 'm aanzet als je weer op je kamer bent
jemug wat voor krot heb jij uitgezocht om te slapen joh!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit nu in de lobby, mijn kamer heeft niet eens airco.
Als 'je krijgt waar je voor betaald' ooit gezegd mocht worden, is het nu welquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
jemug wat voor krot heb jij uitgezocht om te slapen joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |