Stiekem is dit de Kink SC.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
KSC.. we doen alsof de K voor koffie staat, maar bijna niemand drinkt hier koffie... de K staat gewoon voor KlaagSC
Ik ben hier gekomen en gebleven vanwege de koffie. Maar ja er posten niet heel veel mensen meer hier, die er ook al in 2010 waren. Zijn er maar een handjevol..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
KSC.. we doen alsof de K voor koffie staat, maar bijna niemand drinkt hier koffie... de K staat gewoon voor KlaagSC
O ja even Kink Distortion opzetten hier.. Geen zin in de dingen die ik meestal op zaterdag doe...quote:
Bite me, bicycle boyquote:
Kink in de kabel?quote:
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaan we 5 dagen klagen of hitte ja?
Wel gelijk het bewijs voor de kink in de kabelquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb 12,5k stapjes in de volle zon gelopen, dus ik vind klagen wel terecht. Ik ben nu DePlakker.
ja dat is bij ABN net zo... en ze hadden een hele goeie app er voor destijds. kon je alles zelf goed zetten, nee die app moest weg en kwam in de bankapp zelf...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
Die categorieën van de Rabobank.. die worden veelal automatisch ingedeeld.
Maar op basis waarvan...
Een afschrijving voor een goed doel, die al jaren in de categorie "goede doelen" staat, komt opeens in een andere categorie te staan.
En broer maakte net geld over, bijdrage aan cadeau, met als omschrijving "Cadeau".
Dan zou je denken, dat plaatst ie wel in de categorie "Cadeaus"
Maar nee, dat wordt "hobbies en vrije tijd"
die fietsers hebben snel door dat er iets niet kloptquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ey kom dit net ineens tegen. Ik zat in die trein
ja beetje overdreven reactie wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
die fietsers hebben snel door dat er iets niet klopt
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is bij ABN net zo... en ze hadden een hele goeie app er voor destijds. kon je alles zelf goed zetten, nee die app moest weg en kwam in de bankapp zelf...
had je 4 'tabbladen' in de app, betalen, in behandeling/mislukt, toekomstig, verwacht
dat verwacht werd toen nog luxer en luxer en moest blijkbaar weg uit het tabblad. eerst nog een maand ofzo dat dat tabblad je naar de link stuurde.... toen alleen nog boven aan de app.
blijkbaar komt er daar niet genoeg bezoek ofzo want nu is het weer dat het tabblad terug is en je weer wijst op die knop boven aan de app
onder vervoer, daarna auto en brandstof.. staan nu twee overschrijvingen naar mijn eigen spaarrekening bij ABN zelf... euh wat heeft dat te maken met vervoer?!?!
winkelen, kleding en accessoires.. rara.. twee overschijvingen naar een andere spaarrekening van mezelf bij de ABN
Ook DeZweter?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb 12,5k stapjes in de volle zon gelopen, dus ik vind klagen wel terecht. Ik ben nu DePlakker.
Nee dat is prime toch? Heb ik niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je MobLand al gezien? Goede seriePierce Brosnan, Helen Mirren en Tom Hardy
yup. sinds ze bij ABN gestopt zijn met die losse app ben ik begonnen met het zelf in excel zetten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan het wel zelf weer aanpassen
Maar ik heb het idee dat het echt is verslechterd
Ik heb er bewondering voor dat je elke avond zo vroeg naar bed gaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga z maar eens slapen ook denk ik. Was er vanochtend vroeg zat uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |