Kloon van gebandequote:Op zondag 29 juni 2025 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, je kan wel liken Ama maar nu weet ik nog steeds niet wat het is.
Knuffel Van Gerriequote:
Nee, natuurlijk weet ik wel wat dat is.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij zijn eigen berichtje bedoelde.
quote:Op zondag 29 juni 2025 10:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk weet ik wel wat dat is.
Volgende keer naar een Polowedstrijd gaan, komen geen tokkies, slechts hele mooie. stoere en beschaafde mensen, tip, bij de tandarts in de tuin in Waalre.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Mensen het is warm. Je zou maar in de volle zon zitten.
Ik zodra die tokkies aankomen, dus hopelijk voldoen ze aan het stereotype en komen ze pas vlak voor de race aankakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Paniek! Ren voor je leven!quote:Op zondag 29 juni 2025 10:43 schreef essnhills het volgende:
Zonkrachtalarm:
De verwachte zonkracht vandaag is tussen de 7 en 8. Dus als de zon even tussen de wolken door verschijnt: opgepast!
En ook met bewolking is de zonkracht best hoog vandaag, 4 of 5.
Waarheen dan?quote:
Binnen?quote:Op zondag 29 juni 2025 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarheen dan?Naar een plek waar de zon niet schijnt?
Welke wolken?quote:Op zondag 29 juni 2025 10:43 schreef essnhills het volgende:
Zonkrachtalarm:
De verwachte zonkracht vandaag is tussen de 7 en 8. Dus als de zon even tussen de wolken door verschijnt: opgepast!
En ook met bewolking is de zonkracht best hoog vandaag, 4 of 5.
Of dikker, dikkere mensen kunnen slecht tegen warmtequote:Op zondag 29 juni 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
+
[..]
We zijn gewoon zwakker en banger geworden dan de gemiddelde Afrikaan.
Hier is het bewolkt met af en toe een straaltje zonquote:
Een onderkin of hangende armfilets zijn wel gevaarlijk deze dagen.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of dikker, dikkere mensen kunnen slecht tegen warmte
quote:
de winter komt er aan!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |