User @pedaalemmerzak heeft user @Leandra achter zich aan. Weddenschappen kunnen hier geplaatst worden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat gaat je nog tegenvallen. Zolang ik hier post ga ik je vinden.
@Dannyquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:32 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Haal ik altijd door de war. Zijn kloontjes toch?
Nou nee. Niet bepaaldquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:32 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Dit overkomt me ook vaakquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:32 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Nee man, dat zijn geen kloontjesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:32 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Zo zijn er diverse usersquote:Op zondag 29 juni 2025 09:04 schreef Pharkus het volgende:
Wel komisch altijd. Helemaal moeilijk doen met vpn's en binnen een paar posts herkend worden door de users
Ja duhuh ... als je het er zelf al zuigend bijzetquote:Op zondag 29 juni 2025 09:04 schreef Pharkus het volgende:
Wel komisch altijd. Helemaal moeilijk doen met vpn's en binnen een paar posts herkend worden door de users
Wat bedoel je nou precies dan?quote:Op zondag 29 juni 2025 12:52 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Ik klaag niet over het feit dat jij het weer niet snapt.
Hier kan ik mij in vindenquote:Op zondag 29 juni 2025 15:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Me neither. Maar ik ben sowieso voor leandra en/of Lienekien
Half fok gebruikt onderhand VPN vermoed ik. Wegens onwelgevallige meningen. "Je moet gewoon je bek houden die spuit nemen en je insecten vreten". Who's a good goy? You are. Anders krijg je een ban.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |