Dat zou kunnen, maar momenteel hebben ze wel alle grond nodig om sociale huurwoningen te bouwenquote:Op zondag 29 juni 2025 09:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal best.
Al is het voor tijdelijk, en niet definitief.
Of een reeds bestaande locatie.
Ooit was het BB-huis gewoon een gedeelte in een grote loods van J de Mol's studio's van Aalsmeer.
Ja, maar dat is niet voor morgen.quote:Op zondag 29 juni 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar momenteel hebben ze wel alle grond nodig om sociale huurwoningen te bouwen
Als het kan voor gisterenquote:
Google AI word er ook niet duidelijker op..quote:Op zondag 29 juni 2025 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Dacht ga het eens aan ChatGPT vragen..
Die gaf domme antwoorden alsof het seizoen van 2025 nog moest plaatsvinden. Daarop gewezen was een deel van het antwoord dat Banijay zou hebben gezegd dat ze naar een nieuwe locatie aan het zoeken zijn. Dat antwoord werd met excuses ingetrokken toen ik om een bron vroeg en deze niet gevonden kon worden...
Wel leerde ik dat de verbouwing van het afgelopen seizoen door een andere partij is gedaan dan de oorspronkelijke bouwer van het huis, die ook tot met 2024 de jaarlijkse verbouwingen deed (Reinders Bedrijven). Dat was ergens ook wel te zien met die karige bende van afgelopen jaar.
Anyways, ruzie maken met AI slaat natuurlijk nergens op, we zien het wel
Met Google zal je nooit het dak van hun auto zien.quote:Op zondag 29 juni 2025 09:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, ik verzin de beelden niet, tenzij Google Earth mooie AI fake maakt
Iemand moet dan maar een keer langsrijdenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Google zal je nooit het dak van hun auto zien.
En het is geen earth, maar a fake street view.
Ik zie gewoon exact het BB-huis en groene omheining in de verte op je gif hoor 😅 (op het einde van de gif). Staat er dus gewoon nog.quote:Op zondag 29 juni 2025 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In iedergeval niet meer bij Ikea, de boel ziet er gesloopt uit![]()
[ afbeelding ]
U heeft helemaal gelijk, hoe heb ik het kunnen missenquote:Op maandag 30 juni 2025 23:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zie gewoon exact het BB-huis en groene omheining in de verte op je gif hoor 😅 (op het einde van de gif). Staat er dus gewoon nog.
[ link | afbeelding ]
(Still uit je gif)
Was juist blij dat er geen liveshows meer waren.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:01 schreef Gert het volgende:
BB 2026: ik hoop op een mooie wekelijkse live show. Die was 't afgelopen seizoen ook al best oke hoor. Maar het knapt wel op van nog wat meer live en iets minder terugblik.
En een beetje minder afschermend en preuts zou op zich ook wel leuk zijn. Wel met de nadruk op 'beetje': het BB-huis moet ook weer geen pauperig EOTB-achtig konijnenkot worden.
Is helemaal nog niets over bekendquote:
Ik ook niet 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee daarom snap ik dit topic niet helemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |