Zorgen voor meer Nederlanders in de ploeg om nog een lead-out over te hebben voor Kooij natuurlijk!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat had Visma hier anders moet dan wel kunnen doen?
Kooij heeft toch ook gewoon niet de topsnelheid van de wereldtop.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lang na zijn vormpiek en ook nog eens gevallen. Nee, dit was volledig te verwachten. Nog goed gedaan eigenlijk.
Ai. Nog geen rendement van de hoogtestage? Hopelijk wel in de Tour straksquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:53 schreef Slobeend het volgende:
Twee topics, sorry, net te laat met reeksen.
Zelden dansten krullen mooier in de frisse alpenlucht, alwaar Han al stotterend en hakkelend tot zijn tenenkrommende interview komtquote:
Heb nog nooit iets anders gezien dan een witte trui met een vlag erop geplakt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:56 schreef Slobeend het volgende:
Is Red Bull-Bora goed met kampioenstruien?
De Kooij van de Giro wint hier wel in principe, vanuit die positie. Die andere 2 zitten wat dichter tegen hun piek aanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kooij heeft toch ook gewoon niet de topsnelheid van de wereldtop.
Zijn interviewbeleid en gelijk aan haar asielbeleidquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Wow, Hancock lijkt gewoon sprekend op Faber.
Ik was al een bericht aan het samenstellenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kind bij de nummer 3, worden mensen hier boos van?
Ik weet het niet hoor. Hij wint het daar van Groves en Van Uden (waar hij ook twee keer door geklopt werd), die schat ik niet per se hoger in dan Groenewegen en Van Poppel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De Kooij van de Giro wint hier wel in principe, vanuit die positie. Die andere 2 zitten wat dichter tegen hun piek aan
En sowieso is pieken bij sprinters ook veel minder een ding dan bij klassementsrenners.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Hij wint het daar van Groves en Van Uden (waar hij ook twee keer door geklopt werd), die schat ik niet per se hoger in dan Groenewegen en Van Poppel.
Dat is wel echt letterlijk gebeurd in de Giro vorig jaarquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En sowieso is pieken bij sprinters ook veel minder een ding dan bij klassementsrenners.
Kooij is een prima renner maar zit nog zeker wel een flink treetje onder de wereldtop qua sprinten. Een Merlier of Milan zie ik hem in een één op één duel echt nooit kloppen. Groenewegen en van Poppel zijn qua snelheid echt niet minder dan hem.
Milan heeft er dit jaar wel een flink schepje bovenop gedaan qua snelheid(ten koste van zijn klimbenen lijkt het, maar goed). Kooij niet echt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is wel echt letterlijk gebeurd in de Giro vorig jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |