Bij ons moet je ook een online training doen en een toets afleggen om je kennis te toetsen. Op een gegeven moment ken je het wel uit je hoofd, dus die training en de toets kom je fluitend door.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:28 schreef karr-1 het volgende:
Moet ik dus ook weer die stomme training doen die je elke keer opnieuw moet doen. Is dat niet eens aan te passen? Het grootste deel ken ik uit mijn hoofd, verteld me alleen wat de veranderingen zijn en dan ben ik weer klaar.
Wat is er poppenkast aan danquote:Op zondag 29 juni 2025 11:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik krijg wel steeds oproepen, maar ik ga het niet meer doen. 1x gedaan om eens mee te maken, maar het is toch allemaal poppenkast. Bovendien kunnen ze dan zeggen dat ik het voor het geld doe, dus laat maar. Ik ga wel weer bloed doneren.
Je kunt ervoor kiezen om geen vergoeding te krijgen.quote:Op zondag 29 juni 2025 @ 11:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bovendien kunnen ze dan zeggen dat ik het voor het geld doe,
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 29 juni 2025 14:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je kunt ervoor kiezen om geen vergoeding te krijgen.
Wie zijn “ze” die dan weer kunnen zeggen dat je het voor het geld doet? Van je vorige postquote:
Ik wens daar niet op te reageren, was dat nog niet duidelijk? Als ik het benoem erken ik het bestaan en dat weiger ik.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:26 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Wie zijn “ze” die dan weer kunnen zeggen dat je het voor het geld doet? Van je vorige post
Je geeft een verkeerd bankrekeningnummer op voor de betaling van de vergoeding. Dan mislukt de betaling en krijg je dus geen vergoeding.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoe kan ik zonder vergoeding deelnemen?
Dan krijgt iemand anders de monniez. Vind ik an sich geen ramp, maar dan moet ik wel weten wie het krijgt. Als de goudengriepgroep het krijgt pleeg ik zelfmoord.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je geeft een verkeerd bankrekeningnummer op voor de betaling van de vergoeding. Dan mislukt de betaling en krijg je dus geen vergoeding.
Dat hoeft niet per se. Niet alle cijfercombinaties worden als bankrekeningnummer uitgegeven. Je kunt met de 11-proef controleren of een nummer een mogelijk bankrekeningnummer is.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dan krijgt iemand anders de monniez. Vind ik an sich geen ramp, maar dan moet ik wel weten wie het krijgt. Als de goudengriepgroep het krijgt pleeg ik zelfmoord.
Van die tips waar ik met mijn domme hoofd weer niet bij kan komen. Leuk bedacht en zeker het overwegen waard.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar ja kan natuurlijk ook het bankrekeningnummer opgeven van een goed doel aan wie je de vergoeding gunt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |