Hey, jij hebt de nickname aangemaakt toen je hier kwam registreren. Dan moet je nu ook niet gaan klagen over het weer waarbij je ze niet kan dragenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen capuchons dus in het straatbeeld. Zelfs te warm voor capuchon t-shirts.
Erg jammer dit.
Maar goed langs de andere kant knappe kort geklede vrouwen. Dat is dan weer mooi meegenomen
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:30 schreef vosss het volgende:
Zwart trekt warmte aan. Wit stoot warmte af.
Vroeger was het in Nederland minder warm.
Trek je eigen conclusie zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Lukt het jou om een keer één hele zin te produceren?
Lijkt mij slimmer om eerst de vriezer aan te zetten en dan pas de capuchon erin pleuren.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:25 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Pleur je capuchon in de vriezer en doe hem daarna aan
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:22 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Lijkt mij slimmer om eerst de vriezer aan te zetten en dan pas de capuchon erin pleuren.
Friesland hoort niet bij Nederland.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:33 schreef Boca_Raton het volgende:
40? Dan in België want hier in Friesland wordt het dinsdag (maar) 30.
Het water in mijn zwembad is 35 graden, ik ben om 9:00 gestopt met buiten werken, het was al over de 30 graden.quote:
Capuchon is juist goed bij warmte. Vooral een uv-werende.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen capuchons dus in het straatbeeld. Zelfs te warm voor capuchon t-shirts.
Erg jammer dit.
Maar goed langs de andere kant knappe kort geklede vrouwen. Dat is dan weer mooi meegenomen
Ach jij bent weer terug zie ikquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:06 schreef Fushia2 het volgende:
42 nu waar ik woon.
Het is 25 graden nu in België
Zag in het binnenzwembad een vrouw in burkini. Had een knap gezicht dus dan ga je wel fantaseren..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:27 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Wel burkini's, dus wellicht is dat een optie?
Allez hè, mwah Gertje, alle Jean-Louis Michellen nog aan toe hè, ja maar lap zèg: alweer een reden om inderdaad in het veel koelere en coolere Nederland te wonen!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:08 schreef de_boswachter het volgende:
Hou jij het nou maar bij de mannen Belg. Met je grote muil over kort geklede vrouwen
Wat een ongepaste reactiequote:Op zondag 29 juni 2025 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach jij bent weer terug zie ikhoelang denk je het deze keer vol te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |