Neem je een stok mee om in de wielen van Pogacar te steken?quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:49 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik pik mogelijk de start van etappe 12 mee in Auch. Zit dan op een dik half uur rijden in een Gite.
Ik verheug me al op de A(u)ch grappenquote:Op woensdag 2 juli 2025 12:49 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik pik mogelijk de start van etappe 12 mee in Auch. Zit dan op een dik half uur rijden in een Gite.
Eens kijken wie de kampioenschapstrui het meest verkracht.quote:
Dat zal bikkelen worden tussen Romeo en Narvaez.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Eens kijken wie de kampioenschapstrui het meest verkracht.
Die van Narvaezquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zal bikkelen worden tussen Romeo en Narvaez.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, het is altijd een baan op het shirt geweest.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben we ooit een Duits equivalent gehad van de Belgische tricoloretrui? Kan me sinds Ulle al alleen witte trui + vlag herinneren.
Ja dit MOET hem wel zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weten we wat de opa van Rutsch 80 jaar geleden deed?
Gezien het verwachte thermonucleaire tempo wat er gereden gaat worden dus minimaal een kwartier à half uur eerder inschakelen dan hier geschetst.quote:
Of Mas wat haar van Romeo kan krijgen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog steeds afgrijselijk, de middelste baan is niet breed genoeg.quote:
Die hebben er regels voor waar ploeg aan moet voldoenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het kan dus wel. Of zou de Belgische bond dit verplichten?
Nee het is zeker niet perfect.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog steeds afgrijselijk, de middelste baan is niet breed genoeg.
Nee dit kan nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |