Dan is ie onhaalbaar. Je moet je niet blind staren op zijn rendement. Bij de toplevel talenten zie je na een paar wedstrijden de potentie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Veel te ongepolijst nog voor een club die CL speelt imo. Laat t eerst maar eens een heel seizoen lang zien bij AZ, hoger rendement etc.
Erg deprimerendquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:59 schreef RipCity het volgende:
Weer terug naar standaard bord op schoot scouting van Earnie
Maakt toch niet waar ie vandaan komt als een speler kwalitatief goed genoeg is..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:59 schreef RipCity het volgende:
Weer terug naar standaard bord op schoot scouting van Earnie
Enkel respectabel dat ze dat door beleid en die succesvolle jeugd kunnen maken?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:38 schreef Caland het volgende:
Wel een jongen die het kan redden bij PSV
Maarja, de sekte AZ en bijbehorende bedragen
AZ wil nu al 20 miljoen of zo zien.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Veel te ongepolijst nog voor een club die CL speelt imo. Laat t eerst maar eens een heel seizoen lang zien bij AZ, hoger rendement etc.
Ik vind ze altijd maar wat te hoog van toren blazenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Enkel respectabel dat ze dat door beleid en die succesvolle jeugd kunnen maken?
(Ik besef dat Van Bommel wel een aankoop is geweest)
Zo goed is hij toch (nog) niet, voor zulke bedragen moet een speler er echt al staan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan is ie onhaalbaar. Je moet je niet blind staren op zijn rendement. Bij de toplevel talenten zie je na een paar wedstrijden de potentie.
Was ook best bijzonder om uit eigen beweging zonder overleg halverwege het seizoen al duidelijk te maken te vertrekken. Goede keuze geweest overigens.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd maar wat te hoog van toren blazen
Tevens zullen ze voor altijd de historie ingaan als de club die de grote Arend Martijn I heeft ontslagen.
Las dat ze een bod van 15 mio van Bologna van tafel hebben geveegd. Vind dat behoorlijk veel geld voor 'm. PSV had 'm eigenlijk gewoon al eerder moeten halen. De zoon van, prikt er 15 in bij MVV... die gok had je toch wel kunnen wagen? Om 'm dan bij Jong PSV te zetten of desnoods te verhuren aan 'n Eredivisieclub. Maar goed, dat is achteraf en achteraf is het mooi wonen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar dat komt ook omdat het een Nlse topclub is.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo goed is hij toch (nog) niet, voor zulke bedragen moet een speler er echt al staan.
Volgens mij is er toen ook wel contact geweest maar vond het kamp van Bommel de AZ-route beter voor de ontwikkeling.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Las dat ze een bod van 15 mio van Bologna van tafel hebben geveegd. Vind dat behoorlijk veel geld voor 'm. PSV had 'm eigenlijk gewoon al eerder moeten halen. De zoon van, prikt er 15 in bij MVV... die gok had je toch wel kunnen wagen? Om 'm dan bij Jong PSV te zetten of desnoods te verhuren aan 'n Eredivisieclub. Maar goed, dat is achteraf en achteraf is het mooi wonen.
Mja, dat kost die Fransman van Lazio ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:01 schreef Buitendam het volgende:
15 miljoen geloof ik echt helemaal niks van. Als ze vergevorderd zijn in de gesprekken zit er vast een achterdeurtje in dat contract van hem.
Dat scheelt, gelukkig maar. Al lijkt die gozer van Bayer ook te komen nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |