quote:Op zaterdag 28 juni 2025 03:24 schreef Invisibli het volgende:
Miljoenen mensen gebruiken al deze virale youtube life hack:
Plak je beeld af met schilder tape waar die shorts zitten. Het icoon ook.
Hoezo erger je je aan shorts? Ik vind het geweldig, lekker kort en krachtig.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:59 schreef RedShoe het volgende:
Ik erger me daar ook kapot aan...
Kan je dat überhaupt aanpassen.?
Die TikTok bagger mogen ze lekker stoppen waar de zon niet schijnt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo erger je je aan shorts? Ik vind het geweldig, lekker kort en krachtig.
Dat soort meiden zit toch ook op tiktok hun onlyfans te promoten?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar misschien krijg je alleen maar troep te zien omdat je de verkeerde video's bekijkt.
Ik krijg altijd shorts van leuke meiden te zien zoals dagelijks van @:kairazy die ik zonder shorts nooit ontdekt zou hebben.
Hoe kun je daar nou op haten?
https://www.youtube.com/shorts/UetCfuZ-SII
Geen idee, ik ken tiktok niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat soort meiden zit toch ook op tiktok hun onlyfans te promoten?
Nou, dat is echt iets voor jou.quote:
Als ik die rotzooi wil zien, dan download ik wel tiktok ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar misschien krijg je alleen maar troep te zien omdat je de verkeerde video's bekijkt.
Ik krijg altijd shorts van leuke meiden te zien zoals dagelijks van @:kairazy die ik zonder shorts nooit ontdekt zou hebben.
Hoe kun je daar nou op haten?
https://www.youtube.com/shorts/UetCfuZ-SII
Jij zoekt rare dingen opquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:12 schreef raptorix het volgende:
Youtube is sowieso 1 grote aids geworden, alles wat je zoekt resulteert in matige Indiase AI shit wat doorgaans wat aan elkaar geplakte plaatjes met een KUT Indiase AI stem is, hoop dat Pakistan een grote boem op dat kut land gooit
Helaas is dat slechts tijdelijk. Voor een permanente oplossing, zie post #10.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:15 schreef RedShoe het volgende:
Ik zie net dat je het gewoon kan laten verbergen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |