SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Bomenverzameling op 28-06-2025 11:28:19 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Kwam er ook in m'n begintijd wel eens. Maar toen had je ook nog wel eens echt goede topics, vooral de paint topicsquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar kom ik echt liever niet... Ooit wel geweest. Maar dat was vooral in mijn begintijd op FOK! En dat is echt al lang geleden. en daarna nog sporadisch ooit eens gekeken. Als iemand een topic linkte ofzo
O ja, vandaar dat ik aan koffie moest denkenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, doe mij maar een venti mocha frappuchino.
Ik denk 24/7 aan koffie.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, vandaar dat ik aan koffie moest denken
Volgens mij heb ik zoiets recent ook gekeken. Maar anders komt die vast ook wel op HBO te staan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.primevideo.co(...)F6G1OHN57ARHEVVWGLYO
Dit is nu op ID discovery
@:CherryLips
@:Ama
Ik vind het erg interessant tot nuquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zoiets recent ook gekeken. Maar anders komt die vast ook wel op HBO te staan.
Ja staat er al opquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh @:Ama aan mijn link te zien staat ie al op HBO max
Of ik moet het zelf verkeerd interpreteren
Dan is het die denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh @:Ama aan mijn link te zien staat ie al op HBO max
Of ik moet het zelf verkeerd interpreteren
niet perse toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is het raar dat ik dat als man gewoon geweldig vind??
Ik zie er pas 3 kwiewsquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:58 schreef kwiwi het volgende:
Jongens nog maar een paar uur en dan krijg ik m'n nieuwe huisdier, VentiJullie kunnen uiteraard elke dag minimaal 10 foto's van deze lieverd verwachten
Heb je je bed ook opgemaakt?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Halve avond voor apegapen gelegen.
Ga om tien uur ineens opruimen.
Opruimen? Komen je ouders langs binnenkort?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Halve avond voor apegapen gelegen.
Ga om tien uur ineens opruimen.
Misschien morgenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opruimen? Komen je ouders langs binnenkort?
Verklaartquote:
DOOM- oh wacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Heb een doomstapeltje verplaatst naar een doombox met bloemetjes.
Waar moet je dan nu je nek over breken in de gangquote:
SPOILER: nogmaals die link die al eerder is gepostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
https://www.eet.nu/provincie-zeeland/restaurants/chinees-indischquote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh de hond van de buren gaat weer blaffen. Nou dan ga ik toch maar niet slapen.
Ik verzin morgen wel weer wat.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar moet je dan nu je nek over breken in de gang
Dat is wel irritant ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:56 schreef mschol het volgende:
dikke party hier ergens in de flat volgens mij
ik gun best mensen hun feestje, maar om deze tijd mag het best wat zachter
het is dat ik gelukkig aan de andere kant slaap en dus zo wat geluidsbarrieres heb maar er zullen genoeg mensen zijn die dat niet hebben en dus vol in de herrie moeten (proberen) te slapenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:bitterbal moet die docu ook wel zien, als ze dat nog niet heeft. Thailand komt er ook in voor...SPOILER: nogmaals die link die al eerder is gepostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hello, alles goed daar in het verrequote:
Morguh, das knap kudtquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:49 schreef CherryLips het volgende:
En dan na vieren zie ik het al licht worden via het raampje boven de deur dus dan geef ik het maar op.
Morguhquote:
Wel goed, alleen moe. En jij?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoi Dot![]()
Hoe is het met jou vandaag?
Morguh Flash, lekker is dat voor even, al zal het niet veel afkoelen helaasquote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:00 schreef Dr_Flash het volgende:
boeltje maar vast even te ventileren gezet![]()
Goedemorgen
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:00 schreef Dr_Flash het volgende:
boeltje maar vast even te ventileren gezet![]()
Goedemorgen
O lekker, een frisse duik. Woon je er dichtbij?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo straks even zwemmen in de Bodensee.
Ook wel goed. Nog geen zin om op te staan, maar ik moet wel.quote:
Mooi zo, houden zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook wel goed. Nog geen zin om op te staan, maar ik moet wel.
Ook al naar een pretpark, spreek net elders iemand die ook naar een pretpark gaat.quote:
Zegt je moeder straks ook nog eens dat je er moe uit ziet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weer liggen piekeren over allerlei domme dingen.
En ik vond het klam.
Bedankt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al naar een pretpark, spreek net elders iemand die ook naar een pretpark gaat.
Have fun today
Wat kost dat tegenwoordig de intree?quote:
Eet je wel genoeg groentjes en fruitjes?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zegt je moeder straks ook nog eens dat je er moe uit ziet.
Te veel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kost dat tegenwoordig de intree?
Ik wil oooookquote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zou er iets te doen zijn daar?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:03 schreef Nattekat het volgende:
Veel meer F1 fans bij het ontbijt dit keer
Moet ik een apart topic voor je maken in f1 voor je live verslag.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:03 schreef Nattekat het volgende:
Veel meer F1 fans bij het ontbijt dit keer
Geen idee.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou er iets te doen zijn daar?
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee.
Misschien is het morgen nog erger
Dat het een creatieve persoon is denk ik? Maar als die persoon er leuk uitziet is het wellicht een goede vraag om in een eerste bericht te zettenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit beetje te scrollen op een dating app. Heeft er eentje staan: "creative single". Wat houdt dat nou weer in .
Driemaal per week een ander pieleke denk ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit beetje te scrollen op een dating app. Heeft er eentje staan: "creative single". Wat houdt dat nou weer in .
Dat je het vraagt in een berichtje en dit als antwoord krijgtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Driemaal per week een ander pieleke denk ik.
Alleen dan "creatief" geformuleerdquote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je het vraagt in een berichtje en dit als antwoord krijgt
huu andere mensenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in de trein, ik ga F3 halen @:ESF1Gamer
En ik hoop dat er nu andere mensen naast mij zitten, maar zal wel niet
ik zou die app spontaan weer afsluiten ,quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb daar zwart folie opgeplaktquote:Op zaterdag 28 juni 2025 05:49 schreef CherryLips het volgende:
En dan na vieren zie ik het al licht worden via het raampje boven de deur dus dan geef ik het maar op.
Hoe kunnen Stig en ik jou herkennen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in de trein, ik ga F3 halen @:ESF1Gamer
En ik hoop dat er nu andere mensen naast mij zitten, maar zal wel niet
Ik ben in het oranje, dat valt wel op denk ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe kunnen Stig en ik jou herkennen?
Pics van de buckethat?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben in het oranje, dat valt wel op denk ik.
Ik heb ook een coole buckethat waarmee ik in Parijs op tv gespot ben door FOK!ers
De enige camera die zicht heeft op deze tribune staat recht boven me. Denk ik. Of die ene langs het rechte stuk moet extreme zoom hebben.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pics van de buckethat?
Oranje valt niet op daar![]()
Verder moet er bord Nattekat omhoog gaan als je in beeld bent.
Met Venti?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 06:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hele tribune is oranjequote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben in het oranje, dat valt wel op denk ik.
Ik heb ook een coole buckethat waarmee ik in Parijs op tv gespot ben door FOK!ers
Ga je racen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de was hangt. 0,0 km, 1746 stapjes, ik ga de baan op
Ik zie dit voor mequote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook niet met van die bandjes om haar bladen?
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:02 schreef bitterbal het volgende:
Jaaaaaa mijn. Wasmachine is geīnstalleerd
Ik zit nog op 1133, werk aan de winkelquote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
3,09 km, 5728 stapjes.
Randje stad, prachtig uitzicht op de IJssel. Bankje zou leuk zijn. Nog maar even doorlopen dan.
Maakt hij geluidjes en zitten er lampjes op?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:02 schreef bitterbal het volgende:
Geen stinkende jurkjes meerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:02 schreef bitterbal het volgende:
Nee hoorquote:
Ok, goedgekeurd.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag ook wel eens met al die nachtdiensten laatste tijd.
Moet je ook gewoon niet doenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag ook wel eens met al die nachtdiensten laatste tijd.
Ik hoor dit gifjequote:
quote:In de omgeving van de Italiaanse stad Turijn zijn twee kinderen van 6 en 9 jaar aangetroffen die volgens de rechter afgezonderd van de maatschappij leefden, melden Italiaanse media. De kinderen hebben Nederlandse ouders. Niemand buiten de boerderij waar ze leefden, wist van het bestaan van de kinderen. Ze zijn inmiddels elders ondergebracht.
De situatie van het gezin kwam aan het licht nadat de gemeente het huis wilde ontruimen na een zware overstroming. Toen de autoriteiten aankwamen troffen ze daar de kinderen onder erbarmelijke hygiënische omstandigheden aan, schrijven media. Ze droegen allebei nog luiers, konden nauwelijks spreken, lezen of schrijven en waren volledig van de buitenwereld afgesloten.
Tegen de Italiaanse krant La Stampa zegt de vader, een kunstenaar die metalen sculpturen maakt, dat er geen sprake is van verwaarlozing van de kinderen. Hij spreekt van een alternatieve opvoeding.
https://nos.nl/artikel/25(...)n-gevonden-in-italie
Blijkt ze toch wel een echte intellect te zijn als je na al die jaren nog steeds weet wat ze zegtquote:
Weet ik nog niet, ga hem zo aanzettenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maakt hij geluidjes en zitten er lampjes op?
Het helpt ook dat eens in het kwartaal ofzo dat clipje wel ergens op m'n timeline voorbij komtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijkt ze toch wel een echte intellect te zijn als je na al die jaren nog steeds weet wat ze zegt
Wees blij dat je geen vrouw bent, dan kun je niet eens naar binnenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh ik ga de start van de F3 absoluut missen met die rij
Gewoon heel hard 'personeel' roepen en je door de rij wurmenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh ik ga de start van de F3 absoluut missen met die rij
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen vrouw bent, dan kun je niet eens naar binnen
Ik werd net de greppel in geduwd door boze mensenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon heel hard 'personeel' roepen en je door de rij wurmen
jawelquote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is de niet geinstalleerde foto neem ik aan..
Ze hadden gisteren geen vrouwelijke controleurs bij sommige ingangen dus de vrouwen moesten meer dan een uur wachten tot er personeel wasquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren geen vrouwelijke controleurs bij sommige ingangen dus de vrouwen moesten meer dan een uur wachten tot er personeel was
ja maar hier hebben ze geen coolbluequote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is geinstalleerd?
rommel eronder, rommel erop..
doet coolblue toch een stuk netter
Je zou denken dat je vroeg genoeg bent jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Ok, aan het einde van de dag even uitzoeken waar die geheime bosingang uit komt. Dit gaat morgen nog erger zijn
Gewoon om 06.00 bij die ingang staanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Ok, aan het einde van de dag even uitzoeken waar die geheime bosingang uit komt. Dit gaat morgen nog erger zijn
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Dit is niet door de winkel gedaan maar door iemand viavia
Ik moet helaas nog 2 uur reizen. Ik kan hier niet vroeger zijn dan vandaag.quote:
Succes Kat! Het wordt vast een dag vol uitdagingen, dus ik neem aan dat we mee mogen genieten van alles dat fout gaat.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet helaas nog 2 uur reizen. Ik kan hier niet vroeger zijn dan vandaag.
Jawel. Ik ga nog een cover kopen. Meeste wasmachines staan hier buitenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:10 schreef Recce het volgende:
[..]Denk je dat-ie het lang volhoudt buiten?
Je hebt toch een autoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet helaas nog 2 uur reizen. Ik kan hier niet vroeger zijn dan vandaag.
Echt he. Dat vochtige poesje ziet alleen maar problemen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon op je stoeltje slapen
Hij is met het ovquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt toch een auto
[..]
Echt he. Dat vochtige poesje ziet alleen maar problemen.
Je zou maar altijd zo negatief naar de wereld kijken.
Hij heeft ook een auto. Hij kiest ervoor om met het ov te gaan.quote:
Nattekatblog.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Succes Kat! Het wordt vast een dag vol uitdagingen, dus ik neem aan dat we mee mogen genieten van alles dat fout gaat.
Nog geen muntjes?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
6,82 km, 11.001 stapjes.
Het gaat lekker! Even een bankje in de schaduw. Ben alweer hard op weg naar huis eigenlijk. Warmte valt eigenlijk wel mee, er staat een lekker briesjeEven water drinken en dan weer door.
3816, je gaat te snelquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
7,7 km, 12.137 stapjes.
Na een aardig klimmetje aangekomen bij de Bergschildtuin. Mooi uitzicht over wat vroegah de haven was en nu een grote provinciale weg. Ff uitpuffen op een bankje. Goed dat ik net zo'n mierzoete calorieënbom bij de koffie had![]()
Op naar het laatste stukje, denk nog 2 km naar huus.
Die achterpoot.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
Ik dacht Hedwig is buiten ofzo.. bijzondere plek om te slapen maar oke.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jaquote:
Doenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit nodig uit tot misbruik.
De Fok-vlag ervoor!quote:
Stomquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die camera zoomt zo ver in dat je FOK! niet gaat herkennen.
Heb je gezwommen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:07 schreef kwiwi het volgende:
Groetjes vanuit de Bodensee![]()
[ afbeelding ]
@:dr_flash het water is getest en heerlie de peerlie!:
🫠quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Die irritante luidruchtige mensen die gisteren naast me zaten zijn er nog niet, en ik zit nu op hun plek in de schaduw. Ik ben positiefquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:22 schreef dud0r het volgende:
Echt he. Dat vochtige poesje ziet alleen maar problemen.
Je zou maar altijd zo negatief naar de wereld kijken.
Is jouw vriendin ook een fruitvogel?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer, alleen dan in een zwemvijver met mijn vriendin.
Hmm, nee, die indruk maakt ze niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is jouw vriendin ook een fruitvogel?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
Gisteravond het goede idee om wasmachine alvast aan te zetten (met timer) zodat het net klaar was als ik wakker werd maar goed nu ben ik wakker en vind ik het ineens toch geen leuk idee meer.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Nope. Dag is nog langquote:
Canolli. Suiker met suiker en suiker. En room. Hapjes voor stapjes.quote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zo erg gewend aan de hitte dat 24 gewoon een soort van fris is. En dan het goede fris.
kan je je airco verkopenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zo erg gewend aan de hitte dat 24 gewoon een soort van fris is. En dan het goede fris.
Zekerquote:
Heb je niet gelezen dat het een naturisten-eiland is geworden?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zeg. mijn buurman hiernaast gaat gewoon naakt naar buiten![]()
vandaag in het restaurant waar we altijd ontbijt hebben zat een jongen die er vaker komt. Hij had geen onderbroek aan dus zijn hele hebben en houwe hing er uit. Hij is er op aangesproken maar er kwam geen verbetering
hmm nee dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je niet gelezen dat het een naturisten-eiland is geworden?
waarschijnlijk werd zijn auto niet snel genoeg verkochtquote:
SPOILER: niet klikken als je moet etenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk werd zijn auto niet snel genoeg verkochtSPOILER: niet klikken als je moet etenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is die code Oranje gewoon voor al die McLaren fans?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Code oranje voor enorme hitte is nog vrij weinig van te merken.
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is die code Oranje gewoon voor al die McLaren fans?
Hebben jullie een date?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd hoelang het gaat duren voor Hedwig terug is en @:bondage zijn schoot gaat claimen straks.
Nee. Tot zeven jaar geleden ofzo zag ik hem regelmatig op meets en gewoon thuis (want hij woonde ook in Drenthe). Nu sprak ik hem hier ineens de laatste tijd weer dus hij komt even gezellig bijpraten.quote:
Ah gezelligquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Nee. Tot zeven jaar geleden ofzo zag ik hem regelmatig op meets en gewoon thuis (want hij woonde ook in Drenthe). Nu sprak ik hem hier ineens de laatste tijd weer dus hij komt even gezellig bijpraten
Gezellig en veel plezierquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee. Tot zeven jaar geleden ofzo zag ik hem regelmatig op meets en gewoon thuis (want hij woonde ook in Drenthe). Nu sprak ik hem hier ineens de laatste tijd weer dus hij komt even gezellig bijpraten.
gewoon roepen: Hedwig, Bezoek!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
Ik geef het een half uurtje. Of ze moet in de tuin hiernaast zijn want dan hoort ze ons wel.
Ze is niet zo goed in het gebruiken van haar oortjes, alleen als het haar uitkomt.quote:
of Hedwig vretenquote:
Oh niet echt mee bezig geweest. Maar is best leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog stoepplantjes gedetermineerd? Ik heb daar nu ook zo'n gids voor.
Yes, die werkt ook goed voor insecten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niet echt mee bezig geweest. Maar is best leuk natuurlijkHeb je de app ObsIdentify ook al?
ik dacht ook dat het zonniger/warmer zou zijn..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
Nou dacht dat het vandaag wat mooier weer zou zijn om buiten te gaan zitten.
gezellig, gaan wandelen met de hondjes en een grote tas...quote:De Australische politie heeft voormalig realityster Tamika Chesser opgepakt voor de moord op haar vriend. Zijn lichaam werd vorige week verminkt aangetroffen en de politie is nog op zoek naar zijn afgehakte hoofd, meldt de omroep ABC.
Ik ken heel dat mens niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
"voormalig realityster"
Lees: kon al niks en nou ook dat niet meer.
blijkbaar wel met een hoofd aan de wandelquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
"voormalig realityster"
Lees: kon al niks en nou ook dat niet meer.
Ze had haar hoofd erbij.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar wel met een hoofd aan de wandel
Nou dat niet. De pielietsie heeft haar opgepakt en zoekt nog naar dat hoofd.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar wel met een hoofd aan de wandel
ow ja... het lukte haar niet het hoofd er bij te houdenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat niet. De pielietsie heeft haar opgepakt en zoekt nog naar dat hoofd.
Hoofdzaak dit.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja... het lukte haar niet het hoofd er bij te houden
het belang van de kommaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:22 schreef Faxie het volgende:
Die ene keer dat ik Ama bijna deed meeten besloot mijn auto om leeg te bloeden
quote:Die ene keer dat ik Ama bijna deed, meeten besloot mijn auto om leeg te bloeden
quote:Die ene keer dat ik Ama bijna deed meeten, besloot mijn auto om leeg te bloeden
Highlander vibes dit...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
gezellig, gaan wandelen met de hondjes en een grote tas...
sowieso de hoeveelheid popcorn smaken die er bij zijn gekomen de laatste jarenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
hmm, van die twix popcorn bestaan meer smaken
Verdomme nu kan ik dat niet meer gebruikenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
gezellig, gaan wandelen met de hondjes en een grote tas...
dat ook, en dat is imho niet eens een slecht iets.. beetje variatiequote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
sowieso de hoeveelheid popcorn smaken die er bij zijn gekomen de laatste jaren
waar kan je dit kopen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
hmm, van die twix popcorn bestaan meer smaken
Dit vraag je niet voor een vriend?quote:
quote:
Grijs en benauwd hierquote:Laatst gemeten zonkracht 4.5
Maximale zonkracht 5.2
quote:
dat was juist niet het plan zei je!!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit me bijna af te vragen of we het gaan drooghouden. Maar goed, even bieries halen, dat was het plan
weet niet of ik nog naar buiten wil gaan maar zal vanavond nog wel moeten voor wat stapjesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh, klaart het later niet op bij jullie? Hier moet de bewolking nu ongeveer weggaan, ligbedje ligt klaar. Ik herhaal, ligbedje ligt klaar
Blijft volgens mij de hele dag een beetje grijsjesquote:
Volgende week alleen blauwquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft volgens mij de hele dag een beetje grijsjes
En 458 gradenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende week alleen blauw
ik heb de twix variant zien liggen in de avondwinkel hier.. maar toen ik de prijs zag gauw verder gelopen (¤9,50)quote:
het is best lekker buiten, voor jou al te warm?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet niet of ik nog naar buiten wil gaan maar zal vanavond nog wel moeten voor wat stapjes
mehtjesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft volgens mij de hele dag een beetje grijsjes
ben wijs, koop ijsquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met 88% water ipv stiktof en zuurstof
Jaquote:
quote:Spanje, Frankrijk, Italië en Portugal bereiden zich voor op een zeer vroege en extreme hittegolf. In veel gebieden wordt het minimaal 40 graden, en de temperatuur kan oplopen tot 45 graden. De
Nee gisteren niet. Vandaag welquote:
Lekker blijven plakkenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met 88% water ipv stiktof en zuurstof
Ik zit voor vandaag op 5700 en ik ga misschien nog wel naar buiten..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet niet of ik nog naar buiten wil gaan maar zal vanavond nog wel moeten voor wat stapjes
het is de bedoeling dat je de haartjes scheert... niet de huid weg haaltquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n enkel gefileerd bij het benen scheren.
Stukjes enkelhuid verkopen op internet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Sexy.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |