SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Bomenverzameling op 28-06-2025 11:28:19 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Kwam er ook in m'n begintijd wel eens. Maar toen had je ook nog wel eens echt goede topics, vooral de paint topicsquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar kom ik echt liever niet... Ooit wel geweest. Maar dat was vooral in mijn begintijd op FOK! En dat is echt al lang geleden. en daarna nog sporadisch ooit eens gekeken. Als iemand een topic linkte ofzo
O ja, vandaar dat ik aan koffie moest denkenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, doe mij maar een venti mocha frappuchino.
Ik denk 24/7 aan koffie.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, vandaar dat ik aan koffie moest denken
Volgens mij heb ik zoiets recent ook gekeken. Maar anders komt die vast ook wel op HBO te staan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.primevideo.co(...)F6G1OHN57ARHEVVWGLYO
Dit is nu op ID discovery
@:CherryLips
@:Ama
Ik vind het erg interessant tot nuquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zoiets recent ook gekeken. Maar anders komt die vast ook wel op HBO te staan.
Ja staat er al opquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh @:Ama aan mijn link te zien staat ie al op HBO max
Of ik moet het zelf verkeerd interpreteren
Dan is het die denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh @:Ama aan mijn link te zien staat ie al op HBO max
Of ik moet het zelf verkeerd interpreteren
niet perse toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is het raar dat ik dat als man gewoon geweldig vind??
Ik zie er pas 3 kwiewsquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:58 schreef kwiwi het volgende:
Jongens nog maar een paar uur en dan krijg ik m'n nieuwe huisdier, VentiJullie kunnen uiteraard elke dag minimaal 10 foto's van deze lieverd verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |