Oh dit is een goede tip, gelijk in m'n winkelmandje gegooidquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik had eerst een mesh pakket van 3 stuks TP-link deco M5 waarvan er 1 kapot ging na een jaar en toen heb ik het geld teruggekregen. In de tussentijd voor 3 tientjes een deco M4 van marktplaats gehaald als tijdelijke oplossing, omdat ik het pakket eerst retour moest zenden en ik niet zonder wifi kon.
Maar die M4 blijkt vreemd genoeg een beter bereik te geven dan die kleine M5 dingen die ik eerst had, geen idee of het aan de instellingen ligt maar ik heb nu dus in de woonkamer staan en daarmee zelfs nog bereik op zolder. Ding staat hier nu al een jaar of 3 en werkt perfect, je kunt er nog meerdere bijkopen om het bereik uit te breiden maar is voor mij niet nodig.
Is het makkelijk te installeren? Ik heb het liefst een beetje plug & play.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik had eerst een mesh pakket van 3 stuks TP-link deco M5 waarvan er 1 kapot ging na een jaar en toen heb ik het geld teruggekregen. In de tussentijd voor 3 tientjes een deco M4 van marktplaats gehaald als tijdelijke oplossing, omdat ik het pakket eerst retour moest zenden en ik niet zonder wifi kon.
Maar die M4 blijkt vreemd genoeg een beter bereik te geven dan die kleine M5 dingen die ik eerst had, geen idee of het aan de instellingen ligt maar ik heb nu dus in de woonkamer staan en daarmee zelfs nog bereik op zolder. Ding staat hier nu al een jaar of 3 en werkt perfect, je kunt er nog meerdere bijkopen om het bereik uit te breiden maar is voor mij niet nodig.
Ja super simpel, alleen netwerkkabel + stekker erin. En dan instellen via de app.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is het makkelijk te installeren? Ik heb het liefst een beetje plug & play.
Verdomd, ik heb een smartphone.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja super simpel, alleen netwerkkabel + stekker erin. En dan instellen via de app.
Je hebt er dus wel een app voor nodig en een heuse smartphone, als je die hebt moet het goedkomen.
wat een huftersquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:17 schreef Marsenal het volgende:
Liggen bij een zonnestudio hier in de buurt, ik wilde ze net ophalen maar de zonnestudio was om 15.00 dicht vanwege ziek personeel. Lekker kut weer.
Raar dat ik je mention niet gekregen heb. Of per ongeluk weggeklikt maar dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:24 schreef Marsenal het volgende:
Werkt als een tierelier, bedankt @:hyaenidae
Je hebt ook een Deco X50 outdoor, die zou daar misschien geschikter voor zijn.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:21 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik zou hem niet installeren in een natte ruimte. In het bijzonder niet in je badkamer, vanwege condens. Dat kan kortsluiting betekenen.
Routers zijn nou niet bepaald gemaakt om met een extreme vochtigheid om te gaan.
Mjah, m'n vorige heeft daar ook een paar jaar gehangen en dat ging prima maar het is niet bepaald ideaal nee. Ik heb ervoor gekozen om het anders te doen.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:21 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik zou hem niet installeren in een natte ruimte. In het bijzonder niet in je badkamer, vanwege condens. Dat kan kortsluiting betekenen.
Routers zijn nou niet bepaald gemaakt om met een extreme vochtigheid om te gaan.
Ik gebruik er drie. Eentje voorin de woonkamer, eentje in de keuken, eentje op mijn slaapkamer. Overal in huis goede dekking nu, alleen twee van de kinderkamers misschien een streepje minder.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Raar dat ik je mention niet gekregen heb. Of per ongeluk weggeklikt maar dat lijkt me sterk.
Goed om te weten dat het werkt, heb je er nu één of meerdere nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |