Bakkerij Arif.... Die borek was niet eens met crunchy loempiadeeg zoals bij de AH en Jumboquote:
Vers gemaakt? Dan inderdaad de verkeerde Turk zoals ik al zei. Normaal gesproken is dit super godenvoerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bakkerij Arif.... Die borek was niet eens met crunchy loempiadeeg zoals bij de AH en Jumbo
Dat is een Marokkaanse bakkerij idiootquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bakkerij Arif.... Die borek was niet eens met crunchy loempiadeeg zoals bij de AH en Jumbo
Alle Marokkanen terug naar Istanbul!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dat is een Marokkaanse bakkerij idioot
nou, zat er vol turkse lekkernijenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
pizzeria's in Roffa die gerund zijn door Aziaten zijn het bestequote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:12 schreef Vincent_student het volgende:
Arif is geen Turkse naam, maar een Berbernaam. Hetzelfde verschijnsel doet zich voor bij pizzaria's, die niet van een echte Italiiaan zijn.
Niet te vreten.
Daar is hij waarschijnlijk ook niet geweestquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Van oorsprong is het een Arabische naam:quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:12 schreef Vincent_student het volgende:
Arif is geen Turkse naam, maar een Berbernaam.
quote:Arif (Arabic: عارف also spelled Aref in Pashto, Persian & Urdu, or Arief in Indonesian and Malay) is an Arabic male given name that is common in Eritrea, Ethiopia, Saudi Arabia and Yemen. It later spread to other Muslim countries, such as Afghanistan, Bangladesh, Bosnia and Herzegovina, Iran, Indonesia, Malaysia, Pakistan and Turkey as well as among Muslims in India.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Arif_(given_name)
Dat dan weer wel, helaas. 99% van die 'pizzeria's' zijn alles behalve Italiaans.quote:Hetzelfde verschijnsel doet zich voor bij pizzaria's, die niet van een echte Italiiaan zijn.
Niet te vreten.
Je hebt zeker su börek gehaald?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die zijn ook niet lekker.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Heb je ook eens Turkse lul gehad
Lul niet. Hij heeft sws su börek gehaald, die is zompig.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
Die van de AH is inderdaad heerlijk. Zo'n Turkse "bakker" kan daar nooit tegenop. Die verkopen alles over datum. Net als die slagers van ze
Ja. En jij?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo goed ?
Heb je wel eens een Turkse lul geproefd ?
Nee, en ik heb ook niet de minste behoefte om er een te proeven. Daarentegen zou ik wel een Turkse kut willen proeven.quote:
Ik heb er 1, maar ben oud en verlept.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Nee, en ik heb ook niet de minste behoefte om er een te proeven. Daarentegen zou ik wel een Turkse kut willen proeven.
Maar ik geloof graag dat een Turkse lul niet lekker is.
Volgens je profiel ben je in 1983 geboren.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:20 schreef Servieskast het volgende:
Ik heb er 1, maar ben oud en verlept.
DM, dan ga ik de jouwe proeven.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:23 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En heb je wel eens een Nederlandse lul geproefd ?
Smaakte die beter ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |