Dan maar pijn..quote:
Morgen priberenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan maar pijn..
Eet er gewoon bij, neem 2 of 3co van 400mg per dag voor een dag of 3 en dan ontzwelt het wat/remt het wat inflammatie.
Ja kan daar vandaag toch al mee starten? Dan heb je al een nacht gewonnen en wat minder pijn.quote:
Nou, omdat je weet hoe dat rugdeel heet dacht ik dat je er al wat langer last van had. En pijn in je rug, daar kun je niet veel mee doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als jij 1 dag pijn heb lig je bij de fysio?
Sinds gisterquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, omdat je weet hoe dat rugdeel heet dacht ik dat je er al wat langer last van had. En pijn in je rug, daar kun je niet veel mee doen.
Lumbale, niet lumbarequote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Alleen gebruikelijke depressie en lumbare pijn maar dat is usual
Eeehhh....quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:58 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik zou deze oefening proberen
[ afbeelding ]
bohquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:58 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik zou deze oefening proberen
[ afbeelding ]
Verkeerde account @Mikeyttquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:01 schreef roos94 het volgende:
Straks hab ik uitgezaaide kanker in me rug en dan voel jij je slecht
beter paracetemol en anders met maagbeschermerquote:
lolquote:
En wel informeren als je medicijnen hebt, of dat samengaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
beter paracetemol en anders met maagbeschermer
ibu is echt heel slecht voor je maag helaas
Paracetamol is niet de beste pijnstiller bij rugpijn. En als je gewoon de ibu bij het eten inneemt en niet te hoge dosis plus niet te lang achter elkaar dan kan het echt vrij weinig kwaad.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
beter paracetemol en anders met maagbeschermer
ibu is echt heel slecht voor je maag helaas
Toch apart dat mijn chiropracter (en met fysiotherapie-diploma) juist zegt: "Poné hielo", ofwel: ijs erop.quote:
Is afhankelijk wat er speelt. Soms moet koud, soms moet warm.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Toch apart dat mijn chiropracter (en met fysiotherapie-diploma) juist zegt: "Poné hielo", ofwel: ijs erop.
Dan zou ik een dokter raadplegenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Alleen gebruikelijke depressie en lumbare pijn maar dat is usual
Mike ytt is er ook bovenop gekomen, hele erge ziektes hoeven geen dood te betekenen tegenwoordig 🤗🤗quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:04 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik zal een kaarsje opsteken en voor je bidden. Mocht het niet werken doe de groeten aan Hannah
Zorg dat je het aan je reet krijgt, kun je het uitschijten op een traditionele vlakschijter.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:44 schreef roos94 het volgende:
Sinds gisterochtend heb ik hele erge thoracale pijn.
Ik zat gewoon rustig en het begon opeens.
Iemand dit weleens gehad?
Het betreft het hoge/middengedeelte van de rug.
[ afbeelding ]
Inb4 dokter blabla. Ik ga niet direct bij pijn naar de dokter rennen.
Heb al oefeningen geprobeerd maar het lijkt niks uit te maken.
Paracetamol heeft geen effect en ibu wil ik niet te rap aan beginnen.
Ik heb een gevoeligheid voor maagzweren helaas.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:32 schreef Marsenal het volgende:
Volgens mijn huisarts mag je best een paar dagen 1200 mg ibu nemen zonder meteen spastisch te doen.
De aftakeling zet vroeg in roos!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb een gevoeligheid voor maagzweren helaas.
Naproxen een optie?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:34 schreef roos94 het volgende:
Ik heb een gevoeligheid voor maagzweren helaas.
Dit is ook een NSAID en dus dezelfde bijwerkingen als ibu.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:44 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Naproxen een optie?
https://www.apotheek.nl/medicijnen/naproxen?product=naproxenum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |