SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Flash op 27-06-2025 13:22:59 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
M'n moeder zegt altijd dat ik te veel wil en dat het me te veel wordt, met m'n balkon en m'n beestjes en huishouden. Dat valt dan echt verkeerd bij mij. Het is voor haar allemaal net niet schoon of netjes genoeg en daar ergert zij zich dan aan, maar ik vind het vervelend dat ik het allemaal niet goed doe. Ik ben geen mini-me. Ik ben de hele tijd bezig met haar goedkeuring vragen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehehe, mijn ouders zijn ook wel zo. Heb er (zelf) ook wel eens ruzie overgemaakt want mn moeder kwam al zeurend en mn huis afkrakend binnen. Viel even zo verkeerd toen![]()
was gauw weer goed hoor maar dat was echt 'jaaa hooi welkom'
'oke ga maar weer weg'
Heel jouw huis is toch gewoon hobbyhok?quote:
Welcome to my life.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder zegt altijd dat ik te veel wil en dat het me te veel wordt, met m'n balkon en m'n beestjes en huishouden. Dat valt dan echt verkeerd bij mij. Het is voor haar allemaal net niet schoon of netjes genoeg en daar ergert zij zich dan aan, maar ik vind het vervelend dat ik het allemaal niet goed doe. Ik ben geen mini-me. Ik ben de hele tijd bezig met haar goedkeuring vragen.
Groter dan mijn slaapkamerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
oh zeker 4,6m x 2,7m met een hoogte van 2,5m
Toen het huis van de buren te koop stond heb ik weleens gezegd dat ze daar moest gaan wonenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welcome to my life.
Hey ma. IK woon hier okee. Je zei vroegah altijd bij alles wat ik verkeerd deed "Dat doe je maar als je eigen schoorsteen rookt". Welnu, here we are
Hier heb je zelf ook wel een rol in?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder zegt altijd dat ik te veel wil en dat het me te veel wordt, met m'n balkon en m'n beestjes en huishouden. Dat valt dan echt verkeerd bij mij. Het is voor haar allemaal net niet schoon of netjes genoeg en daar ergert zij zich dan aan, maar ik vind het vervelend dat ik het allemaal niet goed doe. Ik ben geen mini-me. Ik ben de hele tijd bezig met haar goedkeuring vragen.
ja daar moet je even doorheen, of balans maken wat je meer energie kostquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen het huis van de buren te koop stond heb ik weleens gezegd dat ze daar moest gaan wonen
Maar dan is ze helemaal gekwetst en verdrietig en ze doet ontzettend veel voor haar kinderen, dus dan voel ik me weer schuldig.
Jawel. Drie stuks Notgeld van Hadersfeld im Wienerwald, Oostenrijk, 1920. 10, 20 en 50 Heller. Gedrukt op hout (triplex).quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:12 schreef mschol het volgende:
maar heb jij je hobby aan je muren hangen @:dr_flash?
Bij mij is dat gewoon mijn zooihokquote:
Liever als nep ex?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Hoezo staat mijn ex nog in de OP. Ook als echt mijn ex..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |