SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
Erg patheties. Maar ik begrijp je wel. Heb hem ook. Maar dat is dus zo'n 50jaar geleden toen ik nog viel voor het bombastische.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:45 schreef RedShoe het volgende:
Elk nummer van deze lp is een juweeltje.
https://youtube.com/playl(...)&si=dbCWPaSXa18TuGVH
Bekijk deze YouTube-video
Ik draai hem nog steeds.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erg patheties. Maar ik begrijp je wel. Heb hem ook. Maar dat is dus zo'n 50jaar geleden toen ik nog viel voor het bombastische.
Tevens het leuke er aan. Dat verduidelijk ik ook in de OP. Niks ergers dan mensen die consequent zijn, of geen fouten toegeven. Dat zijn ook de mensen die altijd lachen.quote:
Is dit rustige muziek? Het valt me op dat de rest van hardrock houdt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:06 schreef Farenji het volgende:
Ik kies dan toch voor Graceland van Paul Simon. Ik blijf het album opzetten en als ik het opzet wil ik het ook afluisteren. De live registratie van de Graceland tour ("the African concert") is ook zeker de moeite waard.
Dit is rustige muziek zonder scheurende gitaren, met heel toffe invloeden uit oa Zuid Afrika en zydeco muziek.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dit rustige muziek? Het valt me op dat de rest van hardrock houdt.
Ieder zijn smaak hoor.quote:Op zondag 29 juni 2025 08:36 schreef peaceman het volgende:
In Rainbows - Radiohead
Dit album heeft alles waarom ik van Radiohead houd.
TS @:tong80 begrijpt dit niet, want die vindt Radiohead niks.
Met jouw naam geen Joy Division ?quote:
Met jouw naam geen Rolling Stones?quote:
Ik heb Sticky Fingers wel ooit op 1 gehad in een lijstje.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:08 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Met jouw naam geen Rolling Stones?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 10:21 schreef Ringo het volgende:
Ghostface Killah, Supreme Clientele.
Psychedelica at its wildest.
2Pac werd ook al genoemd, en Thriller. Graceland en Gerard van Maasakkers zou ik ook niet echt rock noemen, en over Tom Waits (Rain Dogs en Closing Time) kun je ook discussiëren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |