SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
oh ging die vorige opmerking over mij?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, heb tijdens m'n studie een paar jaar in een sociale huurwoning gewoond, en had alleen maar problemen met buren (een drugs dealer, andere liet vrienden illegaal op de gezamelijke zolder wonen, rotzooi in het trappenhuis). En zelf vaak vrienden over de vloer waarbij het vast luidruchtig was voor de buren, maar ja als je niet een normale baan hebt dan slaap je gewoon overdag bij na een nacht overlast etc. Als je tussen werkenden woont is het probleem waarschijnlijk al minder.
Welke opmerking?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ging die vorige opmerking over mij?
Welke vooroordelen zijn er?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Hebben we alle vooroordelen over sociale huur weer gehad? Mooi.
Niet-werkende mafklappers die voor overlast zorgen.quote:
quote:
dezequote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
God allemachtig.. sommige mensen kunnen altijd alleen maar met problemen komen, in plaats van met problemen plus potentiële oplossingen.
Dat ben ik helemaal nietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet-werkende mafklappers die voor overlast zorgen.
kom danquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Hebben we alle vooroordelen over sociale huur weer gehad? Mooi.
Want tja je moet als normaal persoon ook wel een mafklapper zijn om een sociale huurwoning te hebben
Hoiquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:27 schreef CherryLips het volgende:
De mensen die ik ken in sociale huurwoningen vallen niet onder tokkies
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Nou ligt maar net aan waar je woont want ik heb hier bijzonder weinig problemen met buren.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Als ze morgen maar niet nieuwsgierig over de schutting gaat loeren en praten als @:bondage hier is. Mijn buurvrouw is wel echt zo.
Misschien hebben ze wel problemen met jouquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Nou ligt maar net aan waar je woont want ik heb hier bijzonder weinig problemen met buren.
Neuh. Ik zit lekker in mijn mafklapper van een sociale huurwoningquote:
Ja maar dat komt gewoon omdat ze nieuwsgierig is en ik ben de enige met wie ze omgaat van de buren. Ze heeft mijn huissleutel ook.quote:
ik ken ook mensen in sociale huur die niet onder tokkies vallenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:27 schreef CherryLips het volgende:
De mensen die ik ken in sociale huurwoningen vallen niet onder tokkies
Ninja-editquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat komt gewoon omdat ze nieuwsgierig is en ik ben de enige met wie ze omgaat van de buren. Ze heeft mijn huissleutel ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |