Al-Nassr is er officieel in geslaagd het contract van Cristiano Ronaldo te verlengen. De Portugese legende ligt nu tot medio 2027 vast bij de ambitieuze Saudi's.![imago1063072748.jpg?quality=60&auto=webp&format=pjpg&width=980]()
Het contract van de veertigjarige aanvaller bij Al-Nassr zou komende week aflopen, maar de spits heeft besloten zijn verblijf in Riyad te verlengen. De verwachting was eerst dat Ronaldo één jaar zou betekenen, maar het zijn er dus twee geworden.
Clubofficial Musalli Al-Muammar stelt dat het langer blijven van Ronaldo een enorme mijlpaal is. "Deze speler is een rolmodel voor alle atleten en jongeren over de hele wereld. Met hem bij Al-Nassr gaan we vooruit om meer succes te behalen voor de club, de Saoedische sport en toekomstige generaties."
Ronaldo zelf deed ook zij zegje op de clubwebsite. "De visie achter Al Nassr is zeer inspirerend en ik kijk ernaar uit om mij bij mijn teamgenoten aan te sluiten. Samen zorgen we ervoor dat het team meer succes behaalt."
Aan het einde van het seizoen staat het WK 2026 op het programma in de Verenigde Staten, Canada en Mexico, wat hoogstwaarschijnlijk zijn laatste eindtoernooi zal zijn. Ook kan de voormalig winger met zijn nieuwe contract een gooi doen naar 1000 carrièregoals. Momenteel staat de teller op 938.
https://www.voetbalzone.n(...)/blt7ff7aa8de00cd46cJe kunt vinden van hem wat je wil, dit is toch mooi. Super atleet. Die nog kan voetballen ook.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !