Niet een bluetooth speaker hebben..........quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:50 schreef YoopY het volgende:
Uit een mobieltje is nog altijd niet mogelijk. En waarom is er in verreweg de meeste gevallen maar 1 enkel "luidsprekertje" dat het geluid verzorgd? Zover ik weet is alles tegenwoordig stereo.
Klacht: mobiel met waardeloos mono geluid dat lijkt op een kippenren in oorlogstijd.
Dat is echt een uitzondering.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:24 schreef marc0871 het volgende:
Mijn Oppo A57s heeft stereo luidsprekers.
Tijd om een switch te maken? Zijn die toestellen verder oke?quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meerdere van de A-serie (budget) heeft ze.
De duurdere Reno en Find modellen ook.
Voor mij wel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:06 schreef YoopY het volgende:
[..]
Tijd om een switch te maken? Zijn die toestellen verder oke?
Dat zijn geen mobieltjes. Duhquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:22 schreef CarbonC het volgende:
Niet altijd een paar B&W Nautilus en een Yamaha MX-10000 bij je hebben
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:48 schreef ToT het volgende:
Het is gewoon letterlijk onmogelijk om een mooi, vol geluid uit zulke kleine speakertjes te krijgen.
Deep throw speakersluidsprekers kunnen nog wel iets meer bas geven, maar verder dan dat kom je niet. Sowieso idd wat @:vaarsuvius zegt.
Omdat een mobiel functioneel moet zijn en geen Ghettoblaster waarmee je anderen in het ov lastig moet vallen waardoor je hem in je reet krijgt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:50 schreef YoopY het volgende:
Uit een mobieltje is nog altijd niet mogelijk. En waarom is er in verreweg de meeste gevallen maar 1 enkel "luidsprekertje" dat het geluid verzorgd? Zover ik weet is alles tegenwoordig stereo.
Klacht: mobiel met waardeloos mono geluid dat lijkt op een kippenren in oorlogstijd.
Geilquote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Speakers die klein qua oppervlak zijn, maar diep uitslaan.
[ afbeelding ]
Het merk Purifi is daar goed in. Geen idee of zoiets op mobiele telefoon-formaat te realiseren is.
Ah, lange-slag luidsprekers.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Speakers die klein qua oppervlak zijn, maar diep uitslaan.
[ afbeelding ]
Het merk Purifi is daar goed in. Geen idee of zoiets op mobiele telefoon-formaat te realiseren is.
Mee eens!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:21 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
Ik vind het geluid dat uit m’n iPhone komt eigenlijk prima voor een telefoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |